středa 1. května 2013

První máj


Krásný první máj Vám všem!
Moc děkuju za komentáře k minulému příspěvku. Únava a vyčerpání si vybraly svou daň a já si dva dny poležela v posteli. Teď už je podstatně líp, taky už jsem včera večer došila medvěda, co mi tu nějakou dobu strašil. Někdy je asi opravdu potřeba zvolnit tempo a přiznat si, že na některé věci nestačíme. Případně si říct o pomoc...:-)
Takže nabitá optimismem se těším, co krásného nám květen přinese. Užívejte volného dne!

13 komentářů:

  1. Jani, jsem ráda, žes to zvládla. Já měla naprosté vyčerpání před 3 týdny a vyhrabala se z toho až minulý týden. To je všechno dohromady - rychlý nástup jara/léta, vyčerpání z kojení, noční vstávání, vzdorovitost dětí, muž věčně v práci, nedostatek času pro sebe atd. atd. Ale spánek stejně chybí pořád!... Mědvěd se povedl, je to zajímavá barevná kombinace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, já oslavuju, že jsem se vyhrabala z postele. Ale únava, se obávám, tu bude pořád. To by se asi musela Ema naučit líp spát.... Co se tento týden potkat? Třeba ČT nebo pá odpol?

      Vymazat
    2. Jo jo, minimálně ještě pár let, než si děti vystačí samy;-). Inku dopuju příkrmem a trochu to pomáhá. Ovšem ne vždy... Pátek můžu. Ve čtvrtek jdem zkusit workshop pro děti od 2 let do muzea. Aspoň poreferuju. A ty mně;-).

      Vymazat
    3. Pátek můžem....na dílnu v muzeu jsem zapomněla, to mě mrzí, že jsem nás nenhlásila..jinak sem tam chodíme....

      Vymazat
  2. jáj aké zlate :)




    http://eeverywomen.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, držím palce, ať se tě znovu nabytá energie a optimismus drží!! :) Medvídek je nádherný! J.

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně bych byla unavená už jen z toho kvanta (KRÁSNÝCH) výrobků co ušijete, natož ještě z péče o 2 děti. A to mám dítka 3. Klobouk dolů smekám, já bych takovéto tempo nedávala. Bacha na depky. S úctou Vaše obdivovatelka VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to šití je taková radost...u toho já relaxuju.......

      Vymazat
  5. Jani, tak teda ten optimizmus ti závidím, lebo ja mám od rána takú mamičkovskú depku, potrebovala by som totálny reset, ktorý samozrejme pri deťoch nehrozí. Ja mám to isté, kojím, malý spí stále menej, najstarší ma začal pravidelne jedovať, prostredný má obdobie vzdoru a najmladší je ešte anjelik, no začíname s príkrmami a ja ťava som si naivne myslela, ako bude dobre spať po kaši. Namiesto dobrého spánku sme "prezrvracali" celú noc a tak som celú noc nespala a sledovala, či mu nebude zasa zle. Aaach, niekedy sú tie dni takéééé na ...
    Snáď zajtra bude lepšie.
    Macko je krásny, si šikulka, to sa vie!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, jak ti rozumím a to mám jen ty dva.... Dnešní Emin budíček v 4,30 taky nebyl úplně košer.... Hlavu vzhůru, bude líp...musí!

      Vymazat
  6. Holky, nevěšte hlavy, ono to brzy přejde a pak budete chtít ty děti zase malinké. Strašně to utíká. Mojí dceři bude v neděli 5.5. 18 let a nevíte, jak ráda bych to vyměnila. Malé děti malé starosti, velké děti velké starosti, ono to opravdu platí. Zvlášt u mé dcery, která je v pubertě už snad od narození. Už v porodnici mi říkali, že si s ní užiju, když ji nemohli obléct, jak se vztekala, nespala :-)) Sice teď spí celou noc, ale ten den potom stojí za to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jsem hrozně zvědavá, jací lidé z mých dětí vyrostou...no asi si ještě užijem:-)

      Vymazat