úterý 7. května 2013

Černobíle




Z víkendu
Černobílá Ema

18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Právě tady mě až děsí, že to naše mimi je už docela velká holka....

      Vymazat
  2. Vypadáte obě dvě spokojeně :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne ste kočky, vydarené fotky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzi... Fotil můj muž, většinou je to naopak, tak jsem ráda, že konečně budu na některých fotkách i já....

      Vymazat
  4. To jsou krásný fotky. A Jani, strašně ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju.... Nemám se na fotkách moc ráda, ale tyto jsou celkem koukatelný.....

      Vymazat
  5. Barevné fotky jsou pěkné, ale černobílá... ta má prostě stále své kouzlo :) Sluší Vám to, holky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde jsou tyčasy, kdy jsem fotila černobíle na kinofilm.....

      Vymazat
  6. A černobílá Ty! Moc vám to oběma sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky a krásné holky ;-)

    OdpovědětVymazat