pondělí 6. května 2013

Šedý svetr




Na začátku byl obyčejný šedý svetr ze sekáče. Přemýšlela jsem, čím ho ozvláštnit. Nakonec stačilo našít límeček, kapsy, do pasu dát poutka a stužku...a hotovo. Ještě klobouček k tomu. Aby to Emičce slušelo. Teď jí bude svetřík ještě hodně velký...ale počkejte na podzim!

32 komentářů:

  1. Prima nápad;-). Snad vás ale potkáme dřív jak na podzim:-))).

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi hotová oděvní kouzelnice! Vypadá to skvěle! A ta fotka, úžasná!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tak za tohle ty probdělý noci stojej...úúúúžasnééé...VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by probdělé noci...večer musí být stroj až na vyjímky ticho, jinak by Ema nespala...bohužel

      Vymazat
    2. Aha, tak to máte fakt těžký...ještě by se hodila vaše značka JG někam ze strany na svetřík...když značka tak značka...VOKOPKA

      Vymazat
  4. Nádherný,nemám slov.. Chtěla bych být vaší dcerou :-D. Chci se zeptat na klobouk- je šitý podle Bellet? A je celý oboustranný? Podle fotek mi vaše klobouky připadají že mají dvojity jen ksilt. A všechny jsou stejně krásné! Děkuji Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klobouček je oboustranný, šitý podle střihu od Bellet...A děkuju...:-)

      Vymazat
  5. Jani, boží.
    Krásně jsi ten svetřík naparádila a klobouček je taky super.
    A moc se mi líbí, jak máš ten svetr přilepený washi páskou. Díky za tip, občas taky nevím jak nějakou věc vyfotit.
    hezké pondělí Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuju... To mi připomíná, že bych si těch pásek měla pořídit víc:-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. No spíš než o šití to bylo tentokrát o nápadu....ale bylo to přesně podle mého gusta. Rychlé....

      Vymazat
  7. Jani je nádherný, a ten klobouček:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Joli, hlavně ta látka je úžasná. Jen škoda, že jsem jí tehdy sehnala jen malinko a teď už se nevyrábí:-(

      Vymazat
  9. Jani, nesklamala si :o) Svetrík je skutočne nááááádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Zuzi, tento bych možná unosila i já:-)

      Vymazat
  10. Tento nápad nemá chybu. Límčeky sú momentálne in, takže Emka bude nádherná.Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším, jak jí to bude slušet a ještě bude in:-)

      Vymazat
  11. Janka, tak tomu sa povie "kreatívna maminka"...super svetrík, taký nebude mať nik:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě na tom baví, že děti můžou nosit originální oblečení...

      Vymazat
  12. Skvělé vylepšení:-) Svetřík prokoukl o 150%! Moc hezká kombinace barev .. ale to je už u tebe jasnačka, seš prostě kouzelnice:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vždycky, když vidím takovéhle posty, říkám si, že by to stálo za to mít už dítě, ač mám 21 :) To minišití mě láká :) Nádherné!

    OdpovědětVymazat
  14. Krasa! Taky bych chtela mit oko na takovyhle vylepsovani...

    OdpovědětVymazat