pondělí 27. května 2013

Snaha by byla


Touto dobou už měla být deka téměř hotová a já se měla akorát rozhodovat mezi ručním a strojovým prošitím...Hrozně se na to těším a pořád mě něco odtahuje od stroje. Trojúhelníky nařezané, několikrát rozekládané....A pak vždycky přišel Kuba, párkrát se proběhl po kuchyni a koncept byl ten tam. Takže jsem vytáhla vodovky a pro jistotu si to namalovala. Snad už to teď půjde líp.
Ze zbytků trojúhelníků vznikl jeden zkušební povlak na polštář. Látky jsem všechny nevyčerpala, takže minimálně na jeden kousek ještě dojde.
A ta krásná kytice - tu jsem dostala k svátku od Jiříka. Krásné pondělí.

17 komentářů:

  1. Rýsuje se to pěkně... :-) A ta kytice! Nejkrásnější!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju luční kvítí....můj muž mě má přečtenou...

      Vymazat
  2. Ten polštář je úplně super! A deka bude taky ... už ta vodovková vypadá krásně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to zatím spíš taková patlanice..uvidíme:-)

      Vymazat
  3. Dobře jsi to vymyslela ... ono to s nima někdy jinak nejde, než jejich fígle ošálit jinými ... a v tvém případě namalovat ;-)
    Kytička krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky jsem si to naskládala po kuchyni, pak se některé dítě probudilo a než jsem to uklidila, už se mi v tom promenádovali...tohle snad bude fungovat...

      Vymazat
  4. Krásnej polštář, krásnej koncept deky a nádherná kytka!

    OdpovědětVymazat
  5. Polštář vypadá bezvadně, tak se těším, jak se podaří deka.
    Kytička vždy potěší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším, minimálně na to, až se zase dostanu ke stroji. Dnes jsem byla přikovaná k plotně:-)

      Vymazat
  6. Mamka šije taky patchwork, kazí jí to andulky, které rády přistávají na zemi a tahají čtverečky po zemi (já a sestra už jsme trochu odrostlé :) ) Tak si to fotí :)
    Vodovkový návrh je hrozně krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem taky zkoušela...ale tahle deka bude fakt velká, takže jsem ani nezvládla všechno vyskládat....

      Vymazat
  7. Nápad ...jednička, návrh vodovkový .... další jednička, celkově jednička s hvězdičkou :-))

    Jsem zvědavá ještě na celou deku a taky jsem zvědavá, jestli se někdy k něčemu takovému s mým novým strojem dostanu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se dostaneš, stačí jen chtít! A doporučuju začínat na něčem menším, aby to hned zpočátku člověka neodradilo!

      Vymazat
  8. Super! Návrh vodovkový bych si hned dala na zeď! (Se zpožděním všecko nejlepší k třetím blogovým narozeninám!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) návrh už visí- aspoň do té doby, než tu deku doťuknu....

      Vymazat
  9. Jani, podobne ako Dasac, farebný nákres na stenu a deku došiješ neskôr. Manžel dobre vie, že lúčne kvietky majú osobitné čaro. Tiež ich mám vo váze. Príjemný večer &Lenka.

    OdpovědětVymazat
  10. Pověsila jsem si nákres do kuchyně- hezky na něj od stroje uvidím.... Teď by mi to šití mělo jí parádně:-)

    OdpovědětVymazat