středa 29. května 2013

Neonka





Psaníčko jsem plánovala už nějakou dobu. Jen mělo být modrozelené, nebo růžové. Ale pak se ke mně dostaly tyto tenisky. Můj muž si kupoval pro sebe a když byla možnost dostat k nákupu boty zdarma, nebyla bych to já, abych nějaké neobjevila. Takže šedé se svítivě žlutou neonkou. Doma jsem si k nim našla korále staršího data, ušila náramek a hned mě napadla taška. Rychlá, opět oboustranná, přes rameno, nebo jen tak do ruky. Z jedné strany zbytková koženka, z druhé látka, kterou jsem už dlouho chtěla použít, jen jsem pořád nevěděla na co. Došly mi doma téměř všechny výztuhy, takže je taška zevnitř podšitá modrým plédem z Ikea, ale funkci plní. Vypodšívkovaná šedými hvězdičkami, letos oblíbenými. A můžu jít........třeba s dětmi vyvenčit psa. Mějte krásný den.

41 komentářů:

  1. No ty budeš kočka...ještě větší, než jsi! :) Moc se mi líbí ten jednoduchý střih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marki, teď jen abych to měla kam nosit:-)

      Vymazat
  2. Súpravička,
    trička,
    všecko jednička!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Neonka, hmmm, asi by mi samotná přišla až moc výrazná, ale s těma teniskama a doplňky super ! :-)
    Ještě doladit nehtíky a bude to dokonalost sama ! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na žlutý nehty si netroufám:-) ale sama jsem překvapená, jak mě ta barva baví

      Vymazat
  4. Ahoj Jani:) ty dokážeš vždy překvapit(DC botky bych u Tebe teda spoň já nečekala). Je vidět, že máš štěstí, kde v Olmiku ta akce prosim Tebe byla?...
    Mě se moc líbí ty korálky, až začnu chodit do práce tak musím někde na netu splašit jejich postup, budu to mít jako terapii....na duši. Zdraví Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabi, boty jsme kupovali v Olympii. Jirka s kupoval rovnou dvoje- takže třetí byly zadara. A je pravda, že jsem si tenistky nakoupila ani nepamatuju. A tyhle jsou takový light.... Jinak korálky- tunýlek látky, dovnitř dřevěné kuličky a uzluješ....

      Vymazat
  5. No musím sa aj ja do takej tašky už pustiť, nech môžem strúhať parádu tiež. Je to tak svieže!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do ní, je to rychlé a prudce návykové..:-)

      Vymazat
  6. Ježkovy voči, takový sladění zabere hrozně času! :-) :-) Já jsem nemožná, nejraději černá s černou, ta se kombinuje sama :-).RESPEKT!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, tak sladění jsem měla v hlavě dlouho, ale nejdýl trvalo najít v tom mým zmatků, kam jsem založila ty korále.... Ale jinak nosím nejčastěji taky černou....

      Vymazat
  7. Hojky Jani, tož to jsou ale parádní barvičky, bohousky jsi to nakombinovala:o)! Moc se mi to líbí;-D. Ináč tu máš samozřejmě velice peknučké čmaněníčko, ako vždycinky! Přeji pohodičkový den, páčko Míša!

    OdpovědětVymazat
  8. Míšo, děkuju. Moc jsem si na tyhle barvY netroufala.... Ale všechno se musí vyzkoušet, že!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu zelenkavou látku mám taky doma, ale vůbec by mě nenapadlo to dát dohromady s šedou:o). Vypadá to luxusně! Tož je dobře, že jsi si troufla;-D

      Vymazat
  9. Holky vy jste bohovské....JG...RM...já to asi nikdy nepochopím...tolik energie a umu
    ve VÁS...a hlavně ta výdrž...pořád sypete něco nového...mě by jen to šití a tvorba blogu zabrala všechen čas...klobouk dolů...VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vokopko, to je radost a radosti jdou vždycky samy!

      Vymazat
  10. Jani, ja z Teba raz odpadnem, Ty si kreatívna duša!!! Nádherné, celý setík, už len Ťa v tom vyfotiť do nejakého časáku na tému : Neonka je stále IN :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, děkuju...jen já se asi moc do časopisu nehodím...:-)

      Vymazat
  11. Vau, tak to je mimořádně vyvedený setík Jani! Moc pěkná a svěží barevnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi, svěží přesně do tohohle jarního deštíčku.-)

      Vymazat
  12. Krásna kombinácia farieb aj samotné psaníčko:) si šikula!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Jani je fajnová .. krásná kombinace při nedostatku slunka, ideální ... k botkám ladící .. novotou vonící ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen aby v tom bylo kam chodit....na pískovišti bych s psaníčkem vypadala asi jako mimozemšťan:-)

      Vymazat
  14. Jani, to je úžasné, úplne mi čítaš myšlienky. Minule som pokukovala po týchto šatách http://www.esprit.eu/viscose-linen-maxi-dress-053CC1E012_028 a vravela som si, že vyzerajú super práve s tým "psaníčkem", takže buď si také kúpim, alebo ušijem. A teraz kukám k Tebe a úplné "dežawu" :D Zááááávidíííím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, ty šaty jsou! ty potřebuju....jsi mě úplně nahlodala. Jsem zvědavá, co vymyslíš...

      Vymazat
  15. Jani, to je paráda jak z takového 1+1 pár zdarma vznikne nádherný setík. Seš šikulka. Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěknéééééééééé!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Odpovědi
    1. Ó díky....sice atková lehce náctiletá, ale co, že!

      Vymazat
  18. Táto in kombinácia je parádna. Obdivujem. Mne nejak vyprchali nápady. Žeby počasím?&Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, počasí dost demotivuje....ale zase se v něm dobře sedí u stroje...:-)

      Vymazat
  19. Tichá závist :( krásná taška, super kombinace barev. Opravdu super taška. Jste vážně šikovná.

    OdpovědětVymazat