pátek 24. května 2013

S mašlí





Už dlouho mi ležela v hlavě. Koženková, jednoduchá, s mašlí. (Já vím, ty mašle.)
Menší, jen tak na doklady, klíče, telefon. Mašle se dá zavázat na obě strany, podle toho, jakou barvu chci mít nahoře. Zapínání na první pokus jen na patentek. Příště už asi spíš zip. Horní okraj zbaběle neprošit, i tak mi dává koženka zabrat. Ale baví mě moc. A z této taštičky mám upřímnou radost. Šila se rychle a už teď přemýšlím nad obdobnou variantou....Tak krásný víkend mějte a odpočívejte. Já budu. Pokud se nic nepokazí, tak se mám v plánu dneska pořádně vyspat....

38 komentářů:

  1. Jani,
    nejprve vše nejlepší k dnešnímu svátku !
    A ať se ti nejen dnešní plány, ale i víkend vydaří !
    Tašky s koženkou se mi začínají líbit čím dál více ;-)
    Tahle s s puntíky a mašlí je velmi povedená !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ili, koženka mě bere už nějakou dobu, jen jsem s ní ze začátku docela dost válčila....a pořád ještě bojuju ....

      Vymazat
  2. Kabeluska je krasna a ta puntikova masle ji krasne zdobi! Vsechno nejlepsi k svatku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je krásná! Všechno nejlepší k svátku!

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ta je parádní! A vše nejlepší k svátku. T.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ta kabelka je pecková, nádherná kombinácia koženky a mojej milovanej kolekcie Ta Dot. Nápad s mašľou je perfektný a verím, že ňou všade zažiariš!!!
    Krásny víkend a sladké sny :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, však když jsem taky ty látky viděla znova v prodeji, tak bylo jasno..... A to jsem teď dlouho odolávala a nic nekoupila

      Vymazat
  6. Výborný nápad! A všechno nejlepší... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.... Ještě to chce malinko dopilovat, ale jsem na nejlepší cestě

      Vymazat
  7. Vše nejlepší k svátku.
    Kabelka je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, přeji Vám vše nejlepší k svátku.

    Kabelka je krásná, jako všechny ostatní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Mám hlavně radost, že se mi povedl zrealizovat nápad, který mi ležel v hlavě už pár dní....

      Vymazat
  9. Perfektní nápad, mašle je originální a krásná :) A možnost měnit barvu mašle podle nálady je šalamounské :) Prostě nádhera! ;) B.

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy ta je!! Perfektni! Treba nekdy udelam neco alespon z poloviny tak pekneho jako vy:-) Magda

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, já jsem se na Tvůj blog vrátila, abych okomentovala náramek a Emičku, a ty už máš vloženou novou tašku! :) Krásná, nádherná s tou mašlí!!

    A krásný svátek :)

    Jola

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se připojuji ke gratulacím - ať Ti dělá Tvoje rodinka jen radost Jani :) !!!
    Taška nádherná, mašle a puntik, to já můžu :). A navíc ten náramek ze včera k tomu...Jsi prostě 1!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju. Puntíky mě letos dostaly. A pak ty holčičí barvičky. S Kubou mi to předtím přišlo malinko nepatřičné, ale od té doby co máme Emičku, tak si v tom jedu naplno:-)

      Vymazat
  13. Jani, hezky to oslav a pak odpočívej! Taky přeju všechno nejlepší! A ta taška, ta prostě nemá chybu! S Rosou a Markét myslím způsobíte revoluci! Přístě už chcu taky koženku;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, fakt mě ta koženka chytla, jen se s ní zatím docela peru....

      Vymazat
  14. Já z Tebe nebudu s těma kabelkama... fakt paráda. Brzy budeš slavná (teda ještě slavnější). A přidávám se do zástupu gratulantů, všecko dobré! Kator

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno nejlepší k svátku Jani, taška je boží♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi děkuju... Původně jsem šila tašku jako dárek, ale nevím, asi si ji nechám....:-)

      Vymazat
  16. Jani, ta se fakt povedla! Puntíky jsou můj favorit! nikdy na ně nedám dopustit!

    OdpovědětVymazat
  17. Janka tak si odpovedala za mňa, jednoduchá s mašľou , áááále proste šmrncovná. Príjemné snenie ti prajem §Lenka.

    OdpovědětVymazat
  18. Hoj Jani, dodatečně přeju vše nej k Tvému pátečnímu svátku:)) trávili jsme prodloužený víkend v Mariboru a okolí, tak Tvoje nové příspěvky sjíždím trochu opožděně.. kabelka je opravdu vyvedená!!! very beautiful kousek:)pp, m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martiiiii, děkuju. A Maribor vám závidím... A těším se naviděnou....

      Vymazat