úterý 14. května 2013

Pastelky


Dopoledne bylo fajn. Povedlo se mi na hodinku udat Emičku babičce a být chvíli jen s Kubou. Společně jsme jeli do města vyřídit pár nezbytností, ale hlavně si užít tramvaje. Ty miluje. 
A já se raduju, když se raduje.
A pak mám radost taky z tohoto koláče, skoro po roce druhý pokus a pořád je tak dobrý. Recept tady.
Chystám novou deku a užívám si pastelových barev. Jen kdyby ty děti líp spaly...ale to bych toho chtěla asi moc, že:-)

27 komentářů:

  1. Tady má někdo mint kalhoty ... ?!? ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, mám....už asi měsíc a baví mě moc..:-)

      Vymazat
  2. Krásné kombinace! Cheesecake miluju. V sobotu jsem s barevnýma lakama dopadla stejně, za 35 Kč jeden no nekup to!:-) Hezký máj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady ten stál asi 50 kč....ale pořád dobrý:-)

      Vymazat
  3. Janinko, vím že toho máte hodně, ale prosím prosím ty dvě látečky zelená pod tou šedou a ta hned pod ní ta modrá jak jsou vedle sebe, to jsou odkud a co za odstíny?
    Děkuji, děkuji, děkuji.
    Koláč, laky,nožky, látky - KRÁSA!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem v kamenné prodejně v Olomouci- ale mají i eshop- www.patchworky.cz, hledej jednobarevné. Jen v těch náhledech netuším netuším...ale možná to jsou: j238 a j187

      Vymazat
  4. No u Dáji beru normálně taky, ale nevěděla jsem ty čísla:)Ale i tak moc díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezaručuju, že jsou to ty správný odstíny, v těch náhledech to vypadá jinak než ve skutečnosti...bohužel...

      Vymazat
  5. Krása!
    A ten limetkový koláč od Vandy miluju, dělám ho častěji, než je vzhledem k jeho kaloričnosti zdrávo :-)
    Mimochodem, ta dětská nespavost je asi jen poměrně rozšířený :-(
    Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vandin blog mám skoro nejradši ze všech foodblogů... Cokoliv jsem pekla, vyšlo... Už se těším na léto na chalupu, to se teprv rozjedu!!!

      Vymazat
  6. Takže dneska ladění "alá Kuba"? :-)
    Ty kalhoty mají perfektní barvu, vlastně celá ta hromádka je velmi líbivá. Takové elegantně - uklidňující odstíny, už se těším co z nich zase vykouzlíš:D

    (...a děkuju-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to bylo ala Kuba, tak by ty nalakovaný nehty nebyly moje:-) dneska hrozně řešil, proč nemá barevný nehty on....

      Vymazat
  7. :)) Jani, tak teď se směju...mám nakoupené téměř stejné látky...taky na deku. Co s tím? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, že by trojúhelníčková deka? Už mám nastříháno:-) těším se na tu tvoji....

      Vymazat
  8. Jani, myslím, že máme na nohách úplně stejný lak :-) Až tě potkám musíme to porovnat. To je prostě to blížící se léto :-)) Hanka T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsou přesně ty maličkosti, co zvedají náladu....:-)

      Vymazat
  9. To je milý příspěvek...taky si dělám sbírku laků na léto a pak se z nich doma raduju, chodím je okukovat a plánuju, který ke kterým šatům se mi bude hodit:))) a ty látky! pomrkávám po té zelené, též jednu sháním, taky na deku,letní, do trávy:) pěkný podvečer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednobarevné látky mě teď baví čím dál víc.... A zelené nejvíc....

      Vymazat
  10. Nádherný barvy! A ty kalhoty chci:-):-)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je dlouho chtěla, jen jsem se nějaký čas nedostala po obchodech... Takže si je teď fakt užívám....:-)

      Vymazat
  11. Hezký den to byl dnes, aj u mě :-) Dívala jsem se na recept, je to určitě kalorická bomba, ale jednou za čas snad neuškodí, pak to půjdeme vyběhat nebo vyjezdit na kole. :-) Tak spustu dalších hezkých dnů a ať děti trošku spí, to je hned vše veselejší a všechno se líp zvládá. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Recept je pravda trošku kaloričtější.... Ale chutná to skvěle a je to balzám na nervy....

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, krásný příspěvek :) Látky super a kalhoty boží (teda barva, ale ony jsou asi celé suprové). Jestli se chystáš na trojúhelníčkovou deku, tak pak prosím prosím fota rozžehlování švů :) Já zatím šila jen dva trojúhelníčkové polštářky a bylo to o halabala žehlení ve stylu: jak si lehneš, tak zůstaneš :) No, já tě vůbec obdivuji, že zvládáš tak krásně tvořit během dne s dětma. Já šiju až po nocích, kdy už mě nikdo netahá za ruku či nohavici a už nic nikdo nechce :) :)

    Krásný den, Jani! J.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani ten koláč jsem přesně potřebovala... uplně si ho představuju, jak chutná a určitě bude parádní. žádnej obligátní čokoládovej dort pro muže k narozkám, ale TOTO! Díky za tip! Kator

    OdpovědětVymazat