čtvrtek 16. května 2013

Čtvrteční...


Včera byl hrozně fajn den. Procházky, kávičky, sraz s kamarády, vernisáž ve škole, Ema hodná, Kuba s tatínkem....Když jsem večer mířila tramvají domů, už jsem si v hlavě sumírovala příspěvek pro vás, jak jsem si všechno užila. Příchod domů mě opět navrátil do reality, ale tak to asi má být. Něco za něco. Naštěstí se dneska dopoledne vše (doufám) uklidnilo, a i když jsem se pohybovala někde mezi pískem a plotnou, docela jsem si vyčistila hlavu. A teď si vylepšuji náladu skládáním trojúhelníků na novou deku, krásnými látkami, spícími dětmi....

34 komentářů:

  1. Jani, tak ty si mala krásny deň, v dobrom ti to závidím, ja žijem celé týždne v takom stereotype, že ma z toho istotne porazí, navyše prostredný má také obdobie vzdoru, že už nakazil aj mňa :o)
    Látky sú bombové, najmä od môjho milovaného M.Millera!
    Prezraď, čo z nich bude?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, dneska dorazily, tak se zatím jen kochám...a o období vzdoru mi ani nemluv, měla jsem dojem, že už je všechno za námi, tak máme další kolo...

      Vymazat
  2. Jé, ta deka bude vypadat suprově! Už teď se těším na výsledek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky.... Baví mě už jen seskládávat ty trojúhelníky!

      Vymazat
  3. jani ja se k tobe snad prestanu koukat, vzdycky jak vidim tu nadheru, cuka mi ruka na klikani na eshopy s latkama, jakobych se neznala, ze tim nakupem to klasicky skonci. fakt nadherne barvy, a trojuhelnikova deka, wohooo!! nadhera. s detma je to fakt tezke, obcas to vypada, ze dbe suepr den, a pak se NECO zvrtne a vsechny plany, co jeste stihnu, jsou v nenavratnu. tak hodne sil! a strasne dobre se tu kouka na ty tve barevne stripky ze zivota!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, po dlouhé době jsem objednala látky.... Mám doma už jen ústřižky.... A vždycky okukuju e- shopy a než se rozhoupu, to co chci, je pryč. Takže když naskladnili puntíky, bylo to jasný. Koupila jsem si dárek k svátku....aspoň si trochu klidním nervy, Kuba nám poslední dobou dává solidní čočku:-))

      Vymazat
  4. Jani, deka bude parádní...látky mám fakt téměř stejné (ať žije pinterest!). Jak ji máš velkou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych hodně velikou- 150x200...víc vatelínu doma zatím nemám....

      Vymazat
  5. Osobně Vás neznám, ale nakukuju tady skrz jiný blog, kde byl odkaz na Váš blog a jen zírám, jak jste šikovná, kolik toho s dětmi stihnete....krásné věci a fotky, jste šikula veliká :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Deka bude jistě fantastická, krásný barvy.
    Ty spící děti, to je vždycky pohoda :-) Mě dnes obě usnuly v autě a zvládly i přenos domů. A já najednou nevím co dřív, protože aby oba spaly, to už se nestalo pár týdnů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějakým zázrakem mi děti po obědě spí ve stejnou dobu.... Ale aby se to povedlo, musím dodržet režim a ne vždy to vyjde. Stačí se zpozdit na procházce a Ema usne bez oběda.... To pak spí 20 minut a následující dvě hodiny dělá brajgl. A tím pádem nejde spát ani Kuba....:-)

      Vymazat
  7. Deka se mi líbí už teď, v přípravě:) A realita je přece taky krásná, hlavu vzhůru. Rodinné zázemí je vzácné, obzvlášť dnes. Když si to člověk uvědomí, i ty povinnosti pak líp prožívá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby bylo všechno jen fajn, tak si to ani tak neužiju a ty výjmečné chvilky by už nebyly tak výjmečné...

      Vymazat
  8. Deka vypadá opravdu luxusně, už se těším na hotovou. Já se nějak s těma dekama nemůžu poprat, ale už jsem se s tím smířila. Jen nechápu ty vaše spící děti, já mám staršího o měsícm mladšího než váš Kuba, po obědě nespí už tak třičtvrtě roku a když usne tak ho do desítí do postele nedostanem. Tajně závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuba naopak když nneusne, tak je odpoledne hrozně protivnej.... Hodně hrozně protivnej..... Ale každej den probíhá po obědě hádka: maminko, dneska nejsem unavenej, nepůjdu spát......

      Vymazat
  9. Janičko ... posílám pozdravení ... barvičky ach ty barvičky, seskládané nahodile a tak krásné ... být venku je krásné ... vyrazila jsem po dlouhé době do Prahy ... tak mi to povzbudilo a tak ráda jsem se vrátila dom ... ;-) Dobíjej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Praha.... Třeba se mi to taky poštěstí....

      Vymazat
  10. Jani nádhera puntíky od Millera....co dodat - jste šikovná a to, že to zvládáte s dvěma děťulema je zázrak, já jak vytáhnu stroj, tak je mládě vzhůru:DJá jedu pouze na miniprojektíkách a deku možná tak v důchodu.
    Pa díky za tipy na látky.
    PS:kočárek je bombovní!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, kočárek je hlavně dostatečně velký i na 7 měsíční dítě...a ta deka.... Ta bude taky trvat.....

      Vymazat
  11. Jani, máš to krásně nachystané, tak ať se daří a brzo máš připravený top deky :) :) Ať žije realita :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nachystabé by to bylo pěkně, o tom žádná.... Teď ještě jak půjde to sešívání...:-)

      Vymazat
  12. Mám moc ráda Tvé komentáře, jsou takové lidské ;-) takové ze života.

    OdpovědětVymazat
  13. Deka bude vyzerať fakt super, nádherné farby, obdivujem,že ste sa dala na trojuholníky, mne by sa to takto po jednom veru nechcelo, asi by som sa bála, že mi to nesadne na zámky. Dva štvorce prešiť na pätku vedľa uhlopriečky z oboch strán, v strede šmik a je to ;-) Ale na druhu stranu nie je nad to vyhrať sa s farbami a poláskať s látkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím si fandím, protože jsem toho ještě moc nesešila:-))

      Vymazat
  14. Tak ty poskládané trojúhelníky jsou barevně úplně skvělé! Těším se na výsledek...
    Jinak já měla včera taky fajn náladu. Pak jsem sáhla Mařence do školní tašky a ruka se mi zabořila do úplně rozpatlaného rajčete... Sakra, na co má tu krabičku na svačinu? No nic, když se nestane nic horšího... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) pamatuju si na naši maminku když objevila třeba svačinu schovanou v pytlíku s tělocvikem po týdnu...,,

      Vymazat
  15. Jani, tie jednofarebky su na trojuholnikove deky naj, uz sa tesim na hotovu, uplne ju vidim! A moc Ti prajem, aby si takych krasnych dni teraz mala co najviac, pocasie tomu konecne zacina priat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barborka, jen si nevím už teď rady s prošíváním a to ještě nemám ani hotový top... Ale baví mě to moc...

      Vymazat
  16. Látky jsou krásné a kočárek taky.

    OdpovědětVymazat
  17. Můžu se nesměle optat, odkud jsou ty puntíkaté látky? :) Ráda bych zkusila něco spíchnout a tyto mne přímo uchvátily :) Děkuju moooc

    OdpovědětVymazat