středa 8. května 2013

Máme rádi bagry




Kdyby Kuba tak hezky nepózoval, tak bych i uvažovala, jestli vám vůbec kalhoty ukazovat. Ano, ten samý střih po stopadestáté třetí. Když on tak dobře sedí, rychle se šije a Kuba strašně moc roste. Nastřihla jsem rovou dvoje, takže v nejbližší době čekejte ještě jedny. Jen musím vymyslet nějaké nové kapsy...Každopádně Kubínek si je zamiloval už v průběhu šití, tedy spíš bagrovou látku....Vypadá to, že z ní budu muset našemu mladému pánovi ušít ještě minimálně klobouk:-) Mějte krásný sváteční den.

14 komentářů:

  1. Jani, zrovna dneska jsem si říkala, jak ty bagry a traktory začínám nemít rána. Dělají nám už týden kravál pod oknama a nedají si pokoj ani na svátek. Ale ty tvoje kalhoty s bagrama mě uchlácholily. Jsou parádní!:)Odpouštím těm hřmotníkům pod okny a tobě tleskám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, jsou parádní a Kubíčkovi moc sluší .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Jedna známá, maminka dvojčat, ráda maluje, batikuje apod. Když byly kloučkům tři roky, byli zamilovaní do traktorů. Jejich mamka musela na všechna trička malovat traktory, pomalu je vídala i ve snu... Petra.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak u nás jsou to auta- a pokud ještě navíc mají ty auta nějakou lžíci, jeřáb, válec... Nebo tak nějak.... To je Kuba nadšený.tatínek stavař se nezapře:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, střih je fakt super a kalhoty se ti moc povedly! :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, děkuju..jen po včerejšku mám pocit, že jsem měla ušít spíš kraťasy..:-)

      Vymazat
  6. Dobrý den, kalhoty jsou super - sama to mam stejne. Jen ja siju bez strihu - prilozim stare kalhoty k latce a striham:-) Kdyz jsem zacala sit, byla jsem prekvapena, jak snadne je "spichnout" kalhoty a tak jsem chvili jen sila a sila pro maleho (10m), ktery ma okamzite kolena spinava az hruza a ani mi pak nebylo znicenych a nevypratelnych kalhot lito:-)

    Jani, co to mate za latku? Myslim tu hlavni - sedou? Vypada to jako softshell. Díky, Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdo, je to hodně tenká šedo-černá riflovina. Spíš něco jako plátno....U kluků není kalhot nikdy dost....:-)

      Vymazat
    2. Děkuji :-) a prozradite, kde jste nakoupila? :-)

      Vymazat
  7. Prima kalhoty. Látka s bagry je senzační. Je vidět, jakou má Kuba radost.

    OdpovědětVymazat