čtvrtek 2. května 2013

Když prší


Dopoledne jsme venku trošku zmokli a tak s klidným svědomím zůstáváme doma. Žhavím stroj, dokud děti spí. Vylepšování sekáčového svetříku, nastřižené šaty pro Emu podle nové tuniky, opět z druhé ruky. Hodně mě baví kombinace tyrkysové a růžové. A šití šatiček...Co si budeme povídat, jsem dneska za ten déšť docela vděčná....

19 komentářů:

  1. Hmmm,
    u nás bylo ošklivo včera,
    dneska můžem být na hřišti klidně celý den,
    hmmm ... :o(
    (Myšleno jako vtip, prosím).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuba je nezmar, má novej deštník a tak chce pochodovat i v dešti...zato Ema pláštěnku na kočáru nesnáší a ječí....a já pak jdu bez deštníku, mokrá...a no znáš to, ne? Takže dnes odpol doma. A s radostí....

      Vymazat
    2. Máte bezva cirkus,
      úplně to vidím ... krásnej!!! ... :o)

      Vymazat
    3. To je to slovo! Přesně!

      Vymazat
  2. Tak už je líp? To jsem upřímně ráda :-) Jen by to chtělo už i trošku toho sluníčka, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, spánek pomohl....i když naše mladá paní začala vstávat v 5 ráno....ale když bych šla dřív spát....(jsem na sebe zvědavá..) A sluníčko...to by chtělo, hlavně na víkend!

      Vymazat
  3. Paráda! Dnes som presne mala tento nápad, kúpiť jedno milé dievčenské oblečko, čo som videla vo výklade sekáču a ušiť podľa neho niečo nové :) Len som ľutovala dať 9eur za niečo, čo vlastne vôbec nepotrebujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toto stálo něco kolem 60 kč....(2 a něco eura) a to jsem v tom sekáči nechala ještě jedny skvělý šaty, ať neutrácím...ty měly taky parádní střih. Hrozně mě baví, učit se šít podle už hotových kousků...není to sice tak precizní jako s opravdovým střihem.....

      Vymazat
    2. Ja vlastne neviem, či by som to zvládla, nikdy som to nerobila, ale bolo to také rozkošné, že som to hneď chcela ušiť :)

      Vymazat
    3. To se musí vyzkoušet...:-))

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá na recyklaci svetříku a samozřejmě na nové šatičky :) Ať se daří! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Šatičky vypadají nádherně!!! a jsem natěšená na recyklaci svetříku, pak se pochlub!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.... Svetřík už mám rozšitej, tak snad brzo...:-)

      Vymazat
  6. Díky za déšť! :-) Ta tyrkysovo-růžová látka je krásná. A tenhle střih na holčičí šatičky je slušivý - koupila jsem mým holkám takové šaty na léto - stihly jsme je ještě vyvětrat minulý pátek. Pěkný den přeju a postupně přibývající síly... (Celou noc jsem nespala těch skoro sedm let, co mám děti. První roky s kojením několikrát za noc byly fakt na doraz, ale doteď vstávám k dětem vlastně každou noc - většinou stačí pohladit, přikrýt... Ale spánek mám narušený a každé vynaložení jen trochu sil navíc se projeví... Tak ať je dobře!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7 let????? To mě trochu děsíš... Momentálně mám tu naši násosku víc než polovinu noci u nás v posteli- bez maminky se prostě nespí:-) a šatičky.... Ty mě teď fakt berou....

      Vymazat
  7. Jani, tie šatky alebo tuniky /každy po svojom/ sú rozkošné, je mi sem-tam smutno, že mojim chlapcom nemôžem obliecť či ušiť niečo také nežné. Strašne sa teším na tvoju kreativitu pri recyklácii svetríka, ako ťa poznám, určite to bude úžasné :o)
    Krásny deň
    Zuzana

    OdpovědětVymazat