pondělí 20. května 2013

Decentní


Elegantnější kabelka. Jednoduchá, i s nezbytnou taštičkou. A oblíbené mašle. Kombinace koženky a puntíků. Šití ještě z minulého týdne, protože o víkendu jsme opustili civilizaci, užívali si volna a domů nespěchali. O to horší bývají pondělní probuzení...uvařit, uklidit, vyprat...ach jo. Ale dneska už to máme úspěšně za sebou, takže vzhůru do nového týdne.

21 komentářů:

  1. Stejná koženka mi tu už pěkně dlouho leží doma a pořád si říkám, jakou látku k ní? Po dlouhém uvažování jsem zvolila fialovo šedou látku s puntíkama a teď tady tohle :-))) My jsme holky marnivý :-) Hanka T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tahle naštěstí není pro mě...ale to mi stejně nebrání, abych nepokukovala po látkách, jakou by si na léto ušila pro sebe:-) Dívala jsem se ráno na tu tvou-taky moc povedená. Ty puntíky moc herzky ladí!

      Vymazat
  2. Ta je nádherná, opravdu nádhená! pěkný pondělní den i se vším tím praním, vařením, uklízením:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji..snad se bude i budoucí majitelce líbit....

      Vymazat
  3. Jani, to je nádhera. Jak do nějakého "starého" filmu. Moc se mi to líbí.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, víš že mě to taky napadlo, že je tak malinko oldschoolová?

      Vymazat
  4. Kombinace je vážně pěkná! Mně se nejvíc líbí mašle "šejdrem" - to já můžu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád jsem přemýšlela, co by to ještě chtělo..a ejhle mašle.-)

      Vymazat
  5. ou sou šik :) hodne povedena kombinace! ja mam ted na pondelky hlidani.. takze rozjezd trochu pomalejsi a pak PRACE, docela si u toho odpocinu .))) a kdyz se zadari, mezi fakturama i povesim pradlo hihi ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, ty se máš....ještě do září vydržím, pak Kuba alou do školky a taky na pondělky někoho pořeším...a hlavně si mezi těma fakturama udělej ještě místo na hrnek s kávičkou....

      Vymazat
  6. Opravdu krásná...ta taška je super :-). Už má majitelku, nebo je na prodej? Mašle "nakřivo" je super a mnohem víc chic - ty vprostřed mi trochu evokují paní Kadrnožkovou :-). No prostě krásná kombinace :-).

    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je zatím tajný dárek....takže už majitelku má...:-) Ale moc děkuji za chválu...

      Vymazat
  7. nádhera, krásná kombinace, asi jsem se zamilovala :) Blanka

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná, asi jsem se taky zamilovala, stejně jako zástupy žen, přede mnou. K.

    OdpovědětVymazat
  9. Přidávám se do řady nadšených obdivovatelůůůůůůůůůů.....krááááááásnáááááááááá♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná taška, nápaditá a s mašlemi neobyčejná. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat