úterý 21. května 2013

Děkuji...


Dnes jsou to 3 roky, co jsem si založila blog.
A napsala první příspěvek.

Onehdá se mě někdo ptal, proč to vlastně dělám. Co z toho mám?
Radost. Především je to radost. Můj motor, můj deníkový záznam. Jak se máme, co se mi povedlo, jak děti rostou. A pokud to těší i někoho dalšího, tak o to je moje radost větší. 
Takže moc děkuji vám všem, co čtete, koho těším, kdo se občas ozvete, napíšete. Děláte mé dny hezčími!

42 komentářů:

  1. Gratuluji k výročí! Máš příjemný blog, kouzelné děti, krásné tašky...Jen tak dál! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji a hodně radosti z dalšího blogování!

    OdpovědětVymazat
  3. Já vás objevila poměrně nedávno, ale fakt je, že nejsem žádná surfařka, takže se mi musíte připlést do cesty. Zdravím a přeju, ať se máte všichni hezky. Jo, a pište dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Blahopřeju :-) Je radost číst Vaše příspěvky a dívat se na Vaši parádní tvorbu. A děti? Ať zdárně rostou, stejně tak blog :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, já Vás obdivuji, jak máte krásně naklizeno, vše upraveno, pěkné a šikovné děti a ještě u toho šijete tak hezké věci.. Spíte někdy? :-)
    Takže pište dál, věřte, že jste jistě nejen pro mě inspirací!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulace ke třem svíčkám! Díky za inspiraci a ať se daří ve všech směrech! Jo a už dlouho, co sem dáváš ty kabelky s mašlí, Ti chci napsat, že jsou všechny boží, jedna hezčí než druhá a origoš jak něco! a nejen ony samozřejmě...

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nebýt blogerek, tak nevím co bych na netu dělala každé ráno u své kávy. Přečtu si novinky a pak přemýšlím, co udělám, vytvořím............
    Jste velká inspirace a bavíte mě.
    Blahopřeji k třetinám a Keep going!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to je krásné! Já osobně jsem váš blog objevila teprve nedávno (asi před půl rokem), ale od té doby mi dělá radost snad každý den. :-) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je nejkrásnější "dívčí památník",
    ke kterému jsem mohla něco připsat.

    Barvy všecky!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Janka gratulujem, tri roky si myslím je už naozaj dosť. Ja síce blog nemám, ale podľahla som jeho čaru asi pred deviatimi mesiacmi. Podobne sa ma pýtali známi, prečo si prezerám blogy, a ja len proste pre radosť a rozšírenie vedomostí, spoznanie nových ľudí a inšpirácií. A tvoj blog patrí medzi moje najobľúbenejšie. &Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, díky za inspiraci a přeju hodně "spících dní" tvých dětí.
    Mějte se fajn
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Blahopřeji ke 3. roku blogování! 3 roky jsou mimo jiné i důkazem systematičnosti a vytrvalosti, které obdivuji. Chodím sem nahlížet každý den už tak rok. Vzniká krásná kronika vaší rodiny.
    Přeji chuť stále tvořit, fotit a psát a dělit se s námi o střípky vašeho života. Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Moc fandím. Já jsem se odhodlávala tak 3 roky a teď mám výročí 3 měsíce :-). Zatím to je těžké, ale doufám že budu mít taky tolik fanynek jako vy. Pěkný den Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, děláš to dobře! Po svém a s citem. Nevtíravě a přirozeně. Všechno nejlepší Tvému deníku a ať se můžem pořád vracet:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, já děkuji za Tvůj blog, za inspiraci, kterou jsi pro mě ty. K.

    OdpovědětVymazat
  16. Poteseni na nasi strane! Chodim k tobe jenom kratce, ale o to radeji.

    OdpovědětVymazat
  17. Opravdu máte hezký blog, také sem chodím krátce, ale moc ráda, dokonce plánuju koupi šicího stroje, uvažuju o tom již dlouho, ale teď už bych to konečně mohla uskutečnit, tak snad k narozeninám v červenci.

    OdpovědětVymazat
  18. Hezký den, váš blog mám moc ráda. Ač počítač nezapínám moc ráda - každodenní práce, ale vždycky než začnu psát a pracovat nakouknu na Váš blog, který je plný inspirace a lásky. I já jsem maminkou totálně nespavé holčičky, ale rozhodně toho nestíhám tolik co vy! takže klobouk dolů... já můžu pracovat jen v noci anebo když Ájule přes den zaspí na svých oblíbených 40 min. mějte se krásně a těším se na vaše další příspěvky. Markéta

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, moc gratuluji k tomuto výročí a přeju, aby život, byl i nadále tak plný, veselý a různorodě barevný, jako je tahle fotková koláž.... moc ráda sem chodím!

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji. Přeji ti hodně nápadů, inspirace a hlavně chuti do dalšího blogování.

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem Tě objevila díky Rose - vyprávěla o Tobě s takovou vášní, že jsem to musela zkusit.) Tímto jí děkuji a Tobě taky - za potěšení z krásných fotek, módních a dekor nápadů a za milé psaní dívčích zážitků vdané paní.)

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluji k deníkovému výročí! Vždy si ráda přečtu tvé články a pokochám se šitím :)

    OdpovědětVymazat
  23. Bratuluji k narozeninám blogu. Fotky jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  24. Jani objavila som tvoj blog len nedávno ale čakám každý deň, čo máš nového - hlavne šitie:) a pripájam sa ku gratulácii

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji a děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  26. Podobný dotaz mi taky občas někdo položí :) Člověk je vždycky rád, když to, co si píše tak nějak pro sebe, potěší i někoho jiného.
    Takže díky i Tobě za blog, za inspiraci a přeju minimálně ještě třikrát tři roky!

    OdpovědětVymazat
  27. Gratulace Jani .. a jen tak dál. Ráda jukám a přesně. Deníček, diářek, úspěchy, radosti ... je hezké se takto ohlédnout ;-)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné blogové narozeniny :) No a, Jani, pokud to Tobě nevadí, že ti nakukujeme do soukromí, že ti nakukujeme pod pokličku... děláš radost i Ty nám :) Takže se moc těším na další blogová léta! :) Jola

    OdpovědětVymazat
  29. Já přeji také hezké "narozeniny", čtu pravidelně, kvůli šicím inspiracím, kvůli "nakopnutí", ráda koukám na hezké fotky.
    Takže děkuji :)
    L.

    OdpovědětVymazat
  30. Moc gratuluji. Přeji hodně inspirace do dalšího tvoření. Už se nemůžu dočkat :-) Váš blog je tak motivující! Marcela

    OdpovědětVymazat
  31. Jani, ke krásným třetím narozeninám tvého blogu přeji spoustu radosti při jeho psaní, ať se nadále daří tak krásně skloubit rodinu, domácnost a tvoření, ať máš spoustu inspirace a energie. Mám to tady ráda, díky.

    OdpovědětVymazat
  32. Jani, gratuluju! A přeju Tobě (i nám), ať tu je pořád tak hezky...

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Jano, každý den se těším až si kolem druhé odpolední přečtu nejnovější příspěvek. Jsem na mateřské a označila bych tento blog za světlo každého dne :-D :-D. Alena

    OdpovědětVymazat
  34. Jani, s každým novým příspěvkem si připočti i můj úsměv na tváři. Děkuji a ať se ti vše daří :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  35. Ještě jednou moc všem děkuji! Jak ráda to čtu....

    OdpovědětVymazat
  36. Můj oblíbený blog!!!Nora

    OdpovědětVymazat
  37. Janka, srdečná gratulka k tretiemu výročiu. Si neskutočne akčná, kreatívna a milujúca mamička a ja taaaak rada čítam a prezerám tvoje príspevky.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  38. Čtu Vás ráda a pravidelně. Líbí se mi vaše fotky, děti, šití, psaní. Gratulace ke třetím!!! Kateřina

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  40. Já děkuju, že se tak můžu pokochat nádhernými fotkami a výrobky, nahlédnout do vašich dní... Je to milé a inspirativní!

    OdpovědětVymazat
  41. Pekny blog. Rada tu nakuknem. Gratulujem a nech sa dari nadalej. :)

    OdpovědětVymazat