pátek 3. května 2013

Šatičky



Vzhledem k počasí jsem se možná měla pustit spíš do nějakého teplejšího kousku, ale tyhle šatičky mě nadchly. Když jsem JE kupovala v sekáči, bylo jasné, že podle nich ušiju další... Látka na ně už doma čekala. Lehounká, na léto. Růžové puntíky. Ne úplně praktický kus šatníku vzhledem k tomu, že naše milostpaní se zatím jen plazí....ale být šik i plazící se, proč ne? Tak krásný víkend mějte. Nás dneska čeká sushi party, sice i s dětmi...ale třeba přežijeme:-)

22 komentářů:

  1. Jsou krásné a plazící slečna je přece také slečna :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, jsou nádhernééé, já puntík můžu:o))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc bych je chtěla! :) Skvělá látka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky.... Akorát se obávám, že je to na mě malinko pytloidní střih....

      Vymazat
  4. Dost dobré!!!
    Pozdravujte v sušárně ... :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné šatičky a užijte si párty :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, dnes samé dobrotky.. krásne šatičky a k tomu sushi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc.... Sushi bylo super, jak jinak, když bylo bez práce:-)

      Vymazat
  7. Kdyby to naše poslední mimino byla holčička, určitě bych si po přesně takových pro "ni" toužila:o) Perfektos! Těším se na live fotku, s těma modrýma kukadlama to bude absolutní dokonalost. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední? Ale i ti kluci mají něco do sebe.... Pak ti budu závidět, až bude Benjamínek s Ogárkem lítat po zahradě a ani o nich nebudeš vědět....

      Vymazat
  8. satecky kouzelnee!! a jeste jednou pro mne ve velikosti 40, prosiiim :)) neboj, se doplazi raz dva a za chvili na stojaka to uzivi jeste jako tunicku, rekla bych, ze to je jasna vyhoda holcicek ,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po všech těch teplácích je to dost příjemná změna....:-)

      Vymazat
  9. Jani, šatky sú nádherné, si strašne šikovná.
    Krásny víkend
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, nádherný kousek!! Jo jo, proč nebýt elegantní i na podlaze, že? :) Krásný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera. A přilípnutí na zeď se mi taky moc líbí.) Snad se vám sushi party vydařila, u nás je tohle jídlo moc oblíbené. Řídila jsem se japonskou záasou, kde děti prý první rok života pijou jen mlíčko, k 1. narozkám dostanou sushi a pak už jedí úplně všechno.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky si novém kousek lepím na zeď a kochám se.... A ta japonská zásada je fajn. Kamarádka dělala večer i verzi sushi pro děti.... Kterou jsme pak posléze dojedli... No bylo to skvělý

      Vymazat
  12. Nadherne!! Ze bych zkusila obslehnout dle vasi fotky? To je troufalost, co?

    OdpovědětVymazat
  13. Jestli budu mit nekdy holcicku, prijdu si sem s prosikem, ze chci taky takovyhle saticky!

    OdpovědětVymazat