čtvrtek 19. listopadu 2015

Sýkorky




Aneb Myyna podruhé.
Přiznávám, že vyfotit něco v tomto mizerném světle, je dneska zjevně nad mé síly.
Ale neukázat vám tuto tašku?
Ta látka je prostě famózní a v kombinaci s šedou to docela funguje.
A hlavně, druhou takovou v Jeseníku zaručeně nepotkáte.
Tak ať, Ivi, dělá radost!
***
A čím si dělám radost já?
To se vám pochlubím zítra.
Ale minimálně by vás mohl pobavit tento film.
My s mužem jsme si ho docela užili:-)

10 komentářů:

  1. Další krásná taška a určitě udělá hodně radosti. Jani, jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stolík je nejaký iný, okrúhly, čierny, nejak pekný...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná látka, nádherná taška.
    Kousíček sýkorek mám taky doma. Ale zatím se bojím do nich střihnout.
    Ty jedeš Jani:)! Ta předchozí je taky parádní!
    PS - i když pozdě, jsem pro černej stolek - je šmrncovní!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem taky pro černý. Ten starý už slouží u kamarádů...a tak to má být:-)

      Vymazat
  4. Krásná! Velká! Krásně velká! :)
    Díky za to, že ta látka padla do dobrých rukou! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná! Ježíšku, pojď pojď... :) Díky, Jani... Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Sýkorky super dlouho jsem odolávala a už jsme objednala a mám v plánu tašku a taky s šedou koženkou pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, tak ta se ti povedla...a látka to je opravdu krásná!

    OdpovědětVymazat