úterý 3. listopadu 2015

Jedenáctka


Jednou to přijít muselo.
Vyhlašuji stopstav vánočním objednávkám.
Všechny vaše další přání už budu směřovat na leden...
***
Zatímco za okny máme listopad, já jsem ještě před chvílí měla doma říjen.
Ale i ta jedenáctka nevypadá špatně.
Zvlášť s novými taškami, které zítra odfrčí do Šternberka.
Listopad mám ráda.
Což je u mě docela zvláštní, protože jinak chlad, plískanice a obecně zimu moc nemusím.
Ale ty barvy podzimu..jo.
Zvlášť když do toho ještě občas zasvítí sluníčko a není tak úplně přimrzlo. Jako třeba teď.
Až na tu mou listopadovou melancholii. Tu bych vynechala.
Ale něco za něco. To chápu a beru.

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Nezbyly:-(( Ale pevně doufám, že je Markéta dotiskne...Ale jestli tě to uklidní, nezbyly ani na mě...jsem si to nějak blbě spočítala.

      Vymazat
    2. Neva Jani. Počkám si ☺ Děkuju.

      Vymazat
  2. Joooo, to by bylo krasne... Podzimni barvy a letni teploty k tomu, to bych byla stastna :-)

    OdpovědětVymazat