středa 4. listopadu 2015

Nerozhodná




Jako slepá k houslím jsem se dostala k tomuto stolku.
Při vyklízení bytu známých zůstal opuštěný a tak jsem mu dala šanci.
Je přesně takový, jaký jsem k nám do obyváku sháněla, ještě než jsme našli tento.
Asi měl prostě přijít až teď.
Takže jsem ho nadšeně nastěhovala.
A teď nevím.
Nejspíš ho budu pár dní jen okukovat.
Našiju si nové polštáře, nebo novou prostírku.
Uvidím, jak zvládne nápor dětí - není úplně nejstabilnější.
Ale na první pohled dobrý, ne?

27 komentářů:

  1. Za mě má 1. Ten původní nemá ten šarm.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní! Já jsem zase u popelnic ulovila velmi podobný tomu, který máte jako původní. Bude se hodit, protože ten dočasnej bakelitovej z ikea využily naše dámy k pokusům s vodou, tak už ho nechám úplně odpravit :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu přísnej, tamten mi byl sympatičtější:), ale to spodní patýrko na odkládání(hm hm hm...). Težký!

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě má novej jasnou převahu 8-)

    OdpovědětVymazat
  5. Oba jsou super, ale tenhle je lepší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je lepší, na první pohled. Krásný sirotek. Tak mě napadlo, jak se všichni poskládáte na tu sedačku? :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, mám doma podobný, jen trochu větší a vyšší. Zatím čeká na svůj čas, nyní je ve stavu nepoužitelném.... Ale až přijde jeho chvíle, mám v plánu jen očistit na dřevo a zkátit mu nožky, aby byl tak akorát k sedačce:-)

    OdpovědětVymazat
  8. ...moc hezký kousek..pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, myslím, že super! Dobrá adopce :) Uvidíš, co přinese čas, ale takhle podle fotek pasuje :) J.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbí oba. Černý na mě působí elegantněji, původní tepleji, každý má cosi do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  11. První má styl, neruší, naprosto zapadne k ostatnímu nábytku a doplňkům, je útulný. Druhý je také hezký, ale zvláštně v tom prostoru trčí..takže za mě určitě návrat..:- )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje rec .) Cerny si narokuje dominantni postaveni, ergo se s ostatnimi kousky dost tluce.

      Vymazat
  12. Hlasuji pro černý stolek, oba jsou krásné, ale ten černý je v kombinaci se sedačkou víc sexy:)

    OdpovědětVymazat
  13. Uzasny, vypada jak designova ikona! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, snažila jsem se googlovat původ a tipuju to tak na 60. léta sériová výroba. Ale právě tato doba mě u nábytku aktuálně dost baví...takže uvidíme:-)

      Vymazat
  14. No já bych určitě volila ten světlý, úplně k tomu patří. Černá také fajn, jen bych mu našla jiné místo .... klidně i s tou kulatou stoličkou :-) ... ale je jasné, každý to vidí jinak :-) hezký den, Johanna.

    OdpovědětVymazat
  15. Za mě tento, ale přetřít. černá je moc tvrdá... šedá by mu slušela více. Markéta

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím, že ho taky potřebuju. Je nádherný, kde ho seženu, pls?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě to netuším. Úplně stejný, jen nenatřený jsem před dvěma lety vydražila na aukru za tři stovky, ale panu prodávajícímu se to zdálo málo a tak aukci stornoval. Takže o tovětší radost a překvapení teď....Ale zkusila bych to aukro...nebo obcházet bazary a tak....

      Vymazat
  17. Za mě ten první-tento černý je moc dominantní ...:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem taky za černý, ale určitě né s kulatou dečkou a "komínem svíčky" na ní ... všechno je to moc dokulata ;-) Marie M.

    OdpovědětVymazat
  19. Hlasuji pro černý. Máme podobný, jen čtvercový s kulatými rohy. nalezený u popelnic a přetřený na červeno.

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, hlasuji také pro černý, je už takový zabydlený a víc sexy a útulnější. Ten světlý není špatný, ale tento je super. Tak trochu tiše jej závidím.....

    OdpovědětVymazat
  21. Mně se líbí více ten světlý, barevně lépe zapadá. Máte to doma světlounké. Černý bych dala jinam nebo přetřela, případně na něj dala světlejší větší dečku, která by překryla tu černou plochu. Podobný, více masivní, jen lakovaný, mám na chatičce se zkrácenými nohami. Polička je praktická, ale zase mě moc nebaví ji pořád vyklízet od odložených hraček a utírat v ní prach. Jinak krásné kousky jsou to oba.

    OdpovědětVymazat
  22. jani me se libi ten prvni... sedi mi tam ale jen proto ze mam rada prirodni barvy... a pokud se ho budete zbavat hned bych ho brala :-) bo je fakt luxusni za me..

    OdpovědětVymazat