pátek 20. listopadu 2015

Po stoprvní




Já vím, naše ložnice tu byla už asi stokrát.
Jenže je to něco jako moje oáza.
Místo, kam děti nemůžou.
(I když je tam dost často nachytám, jak si v posteli hrají na trampolínu).
Moje velká radost.
Jediný skoro uklizený pokoj v bytě.
Voňavý.
A teď mám úsměv ještě větší.
Protože jsem si konečně pořídila lampu.
Nechtěla jsem jen tak ledajakou.
Hodně dlouho jsem okukovala různé designové kousky, ale nebyla jsem zatím ochotná dát moc peněz.
Pak jsem si jednu lampu vyhlídla na Dohnat a Předehnat.
Takže jsem začala hledat na aukru.
Ale nic moc jsem nenašla a všechno s nálepkou brusel je hned tak pětinásobně zdraženo.
A pak když u mě byla na návštěvě Klára, zeptala jsem se, kde se takové kousky shání.
No přece v antiku!!!
Hned do pěti minut jsme ji spolu našly a ještě ten den bylo objednáno.
Už ji mám doma.
Pravá šedesátková.
A co myslíte?
Jsem nadšená.
I když při platbě mě málem omylo, kolik si napočítali za poštovné a balné.
A můj muž rovnou prohlásil, proč jsem nekoupila rovnou dvě.
Proč?
Protože teď sháním pro něj jinou.
A už si na jednu myslím:-)
***
Nová lampa, milované trojúhelníky, nové slepičkové pouzdro a oblíbené kousky ve Vjem misce.
Moje dnešní radosti.

19 komentářů:

  1. Je opravdu krásná, mám vyhlídnutou delší dobu podobnou, černou...je ale z plastu, a tím si nejsem jistá. Tato je kov, nebo taky plast?

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, klidně ještě tisíckrát! Vaše ložnice se mi niky neokouká:)!
    A lampička je kousek parádní - o tom není pochyb:)!

    OdpovědětVymazat
  3. Lampa!krásná.Miska!krásná..uklizeno...krásné:)šedý polštář!jo!trojúhelníky taky!jsem zvědavá na tu druhou lampu!Krásný, Jano!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi díky! Já jsem na tu druhou taky zvědavá..zvlášť jestli ji seženu nějak levněji, zatím je to tragédie...

      Vymazat
  4. Kochám se jk jinak :). Trojúhelníky se mi zdály už okoukaný, ale pořád to má šťávu :).

    OdpovědětVymazat
  5. A ten náhrdelník - hmmm, jen vrnim! ÓOooáza.......

    OdpovědětVymazat
  6. Je moc krásná! A slepičková látka mě dost zaujala! :D

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásná lampa! Taková by se mi líbila na pracovní stůl. Neviděla jsi, Jani, při brouzdání po antikách někde ještě jednu? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi - viděla. Aron antik

      Vymazat
    2. Aron Antik v Kamenici, kde bydlím. Jednou za měsíc otevírají sklad a pořádají bleší trh, párkrát jsem tam byla, ale zdá se mi, že ceny jsou taky natáhnuté.

      Vymazat
  8. Jani, je moc krásná - lampa i celá ložnice ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, lampa je krásná. Moc se mi vaše ložnice líbí, stačí vyměnit jen deku na posteli a vypadá hned jinak. Jani, prosím, odkud máš ty hodinky - jsou krásné - ještě bych možná stihla poprosit Ježíška :) Krásný adventní čas Tobě i celé Tvojí rodině ;) Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, hodinky jsou od Michaela Korse, kupovala jsem je loni na přes ebay - měly dvojitý řemínek, který se mi ale asi po půl roce nošení přetrhl. To je jediné mínus, které k nim mám...

      Vymazat