pátek 13. listopadu 2015

Pojď, Ježíšku..





Pomaličku schraňuji kousky na Vánoce.
Poslední přírustek koupen předevčírem v Praze.
Přímo na křtu knihy jsem si Zuzu okoukla a hned jsme s mužem usoudili, že ji potřebujeme.
Takže i s věnováním ji děti najdou pod stromečkem.
A do té doby si ji budu tajně prohlížet já. Protože usuďte sami, ty Andreiny ilustrace...
Až jsem měla maličko pocit, že si ty její knížky kupuju tak trochu pro sebe.
Naštěstí je Johan i Ferdinand u Emy docela oblíbený.
Kromě Zuzy najdou děti pod stromečkem i kvarteto od Bylonebylo, pohádku o Petrovi a medvědovi a Domek, který už schovávám víc než čtvrt roku.
Tolik k dnešnímu knihovnickému okénku a hezký víkend přeju!

7 komentářů:

  1. Já teda všechny dětské knihy kupuju i pro sebe. Však jim je taky čtu, že jo, tak to musí bavit i mě. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To kvarteto je úžasný!
    Taky jsem dětem nakoupila mraky knížek pod stromek. Měla bych to začít vyvažovat i nějakýma hračkama a oblečením, jinak tam budou jen knihy :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna včera jsem dělala revizi dárků a zjistila jsem, že krom vybavení do kuchyňky a asi dvaceti knih pro holky nic jiného nemám. Proč jen vychází tolik krásných dětských knížek, už nám nebude stačit ani druhá knihovna.... A ilustrace A. Tachezy jsou prostě boží :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Taky kupuju pro sebe, neb mé děti to neocenily ani když byly děti. K Vaculíkovi dělala ilustrace kamarádka sochařka, co mám od ní doma všechno možné - od skla po sochy. Miluju její energii! Tak ať se dárky líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky kupuju víceméně pro sebe, ale naštěstí většina se líbí i dětem :-)
    Díky za nafocenou Zuzu, uvažovala jsem o ní.
    A kvarteto už doma máme, je opravdu překrásné. Od Bylonebylo doporučuji třeba i Paví ukolébavku.

    OdpovědětVymazat