pátek 27. listopadu 2015

Jsou tu...




Myslela jsem, že se snad nedočkám.
Ale jsou tu.
Dokonce i o něco dřív.
Moje nové štítky.
Nejdřív to byly vizitky, pak hlavička na blogu a teď došlo i na nové štítky.
Za vizuálem stojí moje dvorní návrhářka Jana.
Jsou přesně takové, jak to mám ráda. Jemné, jednoduché.
Prvních pár už jsem zašila. Do jednoho medvěda, kabelky a těchto dvou toaletek.
Prostě radost až na kost!
Krásný víkend mějte...

7 komentářů:

  1. Ten menší je super :)
    Ten větší je spíš jako jmenovka

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju!
    Jsou parádní obě Jani!!
    Radost až na kost chápu:)!

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla bych se zeptat, kde jste je nechala vyrábět? Chtěla bych pro maminku k Vánocům. Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš mé velké pochopení a gratulaci největší, jsou krásný!!! Řešim to už půl roku:-(. Nakonec asi vyhraje kovová raznice a vypalování na kůži (i dřevo:))...

    OdpovědětVymazat
  5. Teď mi to došlo! To je špendlík s hlavičkou - to je náramný:-D!!! To se povedlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani krásne etikety! Prezradila by ste mi prosím kde Vám ich robili? Nejaký čas riešim vyšívané etikety,ale nenarazila som na firmu ktorá by mi urobila mensie množstvo za rozumné peniaze. ďakujem. X.

    OdpovědětVymazat