pondělí 23. listopadu 2015

Meat Design Ostrava


Meat Design mým pohledem.
Něco se mi líbilo hodně, něco už míň.
Ale pozitiva jednoznačně převažovala.
A co bylo nejvíc fajn?
Lidi.
Tolik příjemných setkání.
Takže úsměv od ucha k uchu.
A mávám Soně, Andree, Kristýně, Lence, Olivce.

 Tohle známe, že jo. Zahrada na niti.

 Andrea a zvěřinec.

 Soňa a Olivka a blogerská talkshow.

 Plakáty, které byly vytvořené přímo pro Meat design.

 Ty prostory...

Měli jsme hamburger a ani vyfotit jsem ho pořádně nestihla, jak moc byl dobrej.





 Ty hrnky....jsem si chtěla koupit, si teď uvědomuju...

 
 Od Soni jsme rozhodně s prázdnou odejít nemohli. Ale proč jsem ji nevyfotila, když jí to tak slušelo?

 Ahoj holky!!!


Lampy Kafti už ani nesmím vidět. Jsou úžasný, chtěla bych je všechny, ale kam je v našem pidi bytě umístit... Ale já na to přijdu!

Brože Petra Hůzy miluju. Dvě už jsem roztřískala a proto jsem si musela pořídit třetí.

Studio Muck mě bavilo. Hodně.
 ***
Ale co mi udělalo radost největší?
Že jsme se neplánovaně vrátili domů dřív a měli na sebe s mužem čas.
A popovídali si nejlíp za poslední rok.
To je k nezaplacení.

13 komentářů:

  1. Tam je tak krásně málo lidí! Žádná tlačenice, šlapanice jako v Praze. Vzdušný prostor. Klídek. Příště jedu! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že mě tam zvali, ale uplně jistá si nejsem, protože těch pozvánek na prodej bylo hodně. Ale něco jsem měla z Ostravy. A tam bych třeba jela strašně ráda, ale ta cesta, plus ubytování, se nevyplatí. Na to nemám ty správně drahé produkty.

      Vymazat
  2. Příště se budu víc angažovat v programové skladbě a nebude k hnutí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a Jani, vypadáš na fotkách i na živo úchvatně. Jsem na tebe úplně zírala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já na tebe taky:-)) bylo to moc fajn!

      Vymazat
    2. No přesně, Jana vždycky když začne mrkat dlouhýma řasama :)) ach ♥

      Jsem ráda, že pozitiva převažovala! Za rok znova a ještě lépe :)

      Vymazat
  4. úplně z těch fotek dýchá pohodová atmosféra!
    krásná dokumentace, Jano, dík za zprostředkování!

    OdpovědětVymazat
  5. Koncentrace krasnych a skvelych lidi a veci na jednom miste!! Skoda, ze to mam tak z ruky. Atakze diky za reportaz.

    OdpovědětVymazat