čtvrtek 12. listopadu 2015

Na sponky


Taková drobnost.
A kolik radosti udělala.
Hezký čtvrtek mějte!
***
Článek jsem publikovala a nedá mi to.
Dodatek musí být.
Protože při pohledu na fotku jen několik dní starou a realitu....
Ema miluje sponky.
A ztrácí je.
Hodně.
Nejlépe všechny, co má ten den do školky, už většinou nevidíme.
Pak jednou týdně proběhnu komplet celou školku a asi tři se vrátí.
Takže, aby to nevypadalo, že je pečlivá.
Sponky navěsila maminka. Po dvou jsou proto, že jsem zrovna nakoupila novou várku.
Dvoje horní růžové už nejsou.
Howg.

7 komentářů:

  1. Jani, ale nosí je a má je ráda. Naše Rozárka chce dlouhé vlasy, ale sponky nosit nechce. Ofinu se nechává narůst, teď jí vše padá do očí: sponky nemá ráda, čelenka ji tlačí... ostříhat! :) :) Neva, nějak to dáme. Krásné dny!!! Jola

    OdpovědětVymazat
  2. tak v tom taky nejsme samy .... jak se někomu ztrácí ponožka do páru, nám mizí sponky do páru .... takových sponek už jsem po bytě našla a radovala se, abych pak zjistila, že nemá k sobě druhou :-) Taky jsem uvažovala o nějakém podobném sponkovníčku, ale obávám se, že by to dopadlo stejně :-D Tak přeji, ať sponky vydrží a neztrácí se :-D Pěkný den, Monika

    OdpovědětVymazat
  3. To znám, během školního roku ve školce nasbíráme několik krabiček serepetiček jako jsou sponky, gumičky, skřipečky a podobné blbiny, které zdánlivě nikomu nepatří :-) Jednou za čas se nějaká maminka prohrabe, zbytek máme na hru na kadeřnici :D

    OdpovědětVymazat
  4. I zázraky se dějí! Dneska donesla Ema ze školky 5 sponek!

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný. Ač stále říkám, že mi nebude vadit, když budou všechny naše děti kluci, takovéto drobnosti mi dokazují, že přeci jen chci jednu holčičku :)

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je to stejné, Tři holky a sponky domů nedonese snad ani jedna, proto už kupuji jen takové obyčejné aby mi to nebylo líto, když je ztratí ;) Něco podobného chci dělat už dlooouho, tak se třeba konečně odhodlám, když vidím jak hezky to vypadá.

    OdpovědětVymazat