pondělí 2. listopadu 2015

Rodinná neděle




Včera pokřtěná Libuška.
Celá široká rodina pohromadě.
Za to jsem strašně ráda.
Vždycky jsem si přála mít velkou rodinu. A to se díky mým novým sourozencům (tak říkám muži mé sestry a bráchově ženě) podařilo.
Ačkoliv mi z toho ruchu šla trošku hlava kolem, dojímala jsem se, jak Libuška putovala z náruče do náruče. Babičky naměkko. Děti řádily. Prostě správná rodinná neděle.
Přesně jak mi říkali rodiče v dětství. 
"V neděli by měla být rodina pohromadě".
Já se tehdy samozřejmě vztekala. Ale teď už tomu tak nějak líp rozumím.
Kdy jindy se za cely týden sejít. A když se to podaří ještě v takovém množství.....
Třikrát jo!
***
Nemohli jsme přijít s prázdnou a tak Libuška dostala bryndák ode mě a přaní od Myyny.

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. I ty jedna, nedorazilas! Asi mi budeš muset upíct buchtu:-)))

      Vymazat
  2. No tak to jsme se v neděli dojímaly nad miminkem společně! Akorát každá na jiném konci republiky... :)
    A teď mě ještě dojalo to blahopřání ke křtu! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je o to víc fajn! No a přání je skvělý, bez debat...

      Vymazat
  3. No, já jsem taky dojatá jako blázen! Vidět po letech Martina Poláčka od nás ze Zn a ještě na blogu mé oblíbené švadlenky:-) - wow! Být pokřtěná na Všechny svaté - to je výsada a úžasný vstup do života. A do třetice žasnu nad Zdislavou - stejné jméno má i moje mamka a patronka naší rodiny... Udělala jste mi dnes velikou radost, Jano. Děkuju! Ať se daří* Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Martina - teda Jindřicha máme moc rádi. Je to blízký kamarád. Křtil naši Emu, oddával oba mé sourozence. Jsme rádi, že ho v Olomouci máme...

      Vymazat
  4. Taky mám ráda, když se celá rodina sejde. V poslední době to není tak často, o to víc si těchto okamžiků vážím.
    Blahopřeji Libušce ke křtu.

    OdpovědětVymazat