pondělí 13. února 2012


Z víkendu. Sobotní lehký oběd, další došitá taška, zklidňování nervů u háčkování a kytička od sestry. Ne vždycky je všechno podle našich představ. Posledních pár dní mám pocit, že se nic nedaří, takže o to víc oceňuji všechny ty milé maličkosti, které mě potkávají.

9 komentářů:

  1. Jani, Tobě, že se nic nedaří? Prolistuj si zpátky svůj blog...tolik krásných výtvorů!! Měly bysme dát nějakou tvořivou sobotu, co říkáš?

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, asi je něco špatného ve vzduchu, mám úplně stejné pocity... Nějaké mrzuto, ukřivděno, nepříjemno pořád krouží kolem... Tak snad to brzo pomine a zase bude dobře:-) Btw. moc pěkná víkendová koláž.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to je asi globální. Taky jedu už z posledních rezerv a ne a ne se nastartovat. Zase si říkám že u dna se bude líp odrážet.
    Tvoje strategie - těšit se z maličkostí - mi je moc sympatická.
    Vydrž, ono to zase půjde :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych toto neutěšené a mrzuté období nazvala jedním slovem - ÚNOR. A to nám letos přidali navíc ještě jeden přestupný den. Ale už brzy, opravdu brzy bude líp :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky k nakousnutí :O)) Jako vždy. Jano, já sem chodím pro inspiraci a pro zlepšení si nálady, "nakochanou". Mě to tady krásně nabíjí a jak už jsem tu jednou psala, nakopává jít něco dělat, a to né jen v myšlenkách. Přeji ať je brzy dobře a chuť pokračovat. Stojí to za to.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně to ladí, snad tu melancholii už se podařilo zahnat, mě pomáhají uslintané pusinky od kluků .) Čára

    OdpovědětVymazat
  7. Díky holky, moc. Speciálně dneska je den blbec. Takže vaše podpora hladí, kde má:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, máš to tady krásné!!! V tvorbě se ti daří určitě :-) Držím palce, ať je brzo lepší nálada!

    OdpovědětVymazat