pátek 17. února 2012




Odpolední relaxace + potřeba úklidu = látková krabice na tužky a podobné u počítače. Inspirována Markétou a jejím odkazem ušila jsem jeden zkušební košík a konečně uklidila u počítače. A abych se přiznala, tak dobrý pocit jsem dlouho neměla:-)

15 komentářů:

  1. Parádní, takový pořádek jsem u počítače NIKDY neměla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani super pořádek! Asi bych si taky měla spíchnout nějakou "organizaci" k pc. I tu plochu na monitoru máš teda řádně uklizenou :) Já mám vždycky přeikonkováno :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, skvěle uklizeno. Také už jsem se pustila do výroby těchto šikovných krabiček. Hezký den:-)

    OdpovědětVymazat
  4. U Teba je vždy tak inšpiratívne! Jani a kde ste vzali tie krásne thonetky? Už som si ich párkrát na fotkách všimla a ťažko závidím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru,některé jsou z aukra,dvě od popelnice,jedna z charity a tu bílou jsem koupila společně s toaletkou, co mám v ložnici. Ale jak se tak na ně koukám, většina z nich by potřebovala minimálně nový nátěr:-)

      Vymazat
  5. Jani sem tam k Tobě nakouknu a musím ti říct ,že jsi móc šikovná:-))ale to Ty jistě víš:-))...někdy se mi komentář nechce psát:-)).. jen tak brouzdám blogem a koukám co jsi zase vytvořila krásného ...A že je to věru krásné pokoukáníííí............

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,
    také mě zaujala nejenom úžasná látková krabice / díky moc za inspiraci , tu bych mohla možná zvládnout ;-)/ , ale i neskutečný pořádek na stole, na ploše PC , tam i krásná fotka - jak ten čas letí ;-) , nábytek aľa patina .
    Tvé všechny fotečky jsou takové pozitivní, že má člověk pocit, že všechno jde tak nějak samo :-) / i když mezi řádky někdy čtu, že to tak úplně není/
    Měj krásný víkend a ať výjde ten Praděd ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně zpracovaný košíček v mých oblíbených puntíčkách.. Moc se mi líbí počítačové zákoutí, milé a útulné...

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektne upratané, košíček je suprový. O takomto poriadku na počítačovom stole môžem iba snívať :)

    OdpovědětVymazat
  9. Košík je super, moc se povedl! A musím říct, že mě zaujal i stolek :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, nevím jestli víc obdivuji tvůj nový košík nebo tu úžasnou fotku!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Látková krabice na tužky je parádní.

    OdpovědětVymazat
  12. krásný košíček, můžu se zeptat jaký(nebo odkud) jste měla střih, stále hledám střihy na košíčky,ale tenhle je opravu pěkný :)děkuju

    OdpovědětVymazat