středa 1. února 2012






Nové polštářky do obyváku. Ručně prošívané, však mám taky pěkně dopíchané prsty. Původně jsem začala šít polštářek pro Kubíka do postýlky, proto jsem zvolila látku s autíčkama, ale nakonec si polštáře samy řekly, že budou v obyváku. A já jsem za ně ráda.

17 komentářů:

  1. Hi, I'm gladden to see your blog. Great pillow! I love patchwork.
    GREETINGS from Poland:)
    Paulina

    OdpovědětVymazat
  2. teda Jani, tohle si doslova rika o slunicko a treba i tu snezenku. A rucni prosivani je stejne nej.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jsem se nenadála a polštáře jsou hotové a jaké krásné, parádička!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc moc krásné! Já patchwork zatím jen zkouším, zatím bez prošívání a co nejjednodušší, ale zrovna včera jsem ušila své první potahy na polštáře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní! Tvou rychlost šití bych chtěla mít. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Než se člověk nadechne, už máš hotovo! Jani jsou parádní a do obýváku opravdu perfektně pasují :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani opět si nezklamala:)), pěkná práce, k těm našim procházkám, ještě mě napadlo, že byste mohli s náma do čtyřlístu do herny, chodíme každej pátek v 9h, teda když jsme zdraví(HAHAHA), tento pátek jdu výjimečně do práce, ale jinak chodíme pravidelně, tak kdybyste se chtěli přidat:), budem rádi

    OdpovědětVymazat
  8. kdyt tu nedavno byly vyfocene v rozhozenem stavu!
    to je rychlost

    auta tomu davaji stavu a je to moc pekne sladene, ani bych nerekla ze jsou to"detske"polstarky
    vysivka je nadherna...

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, opravdu se ti povedly, jsou krásné a látky jsi také krásně vybrala! pěkně jsi to prošila!!! J.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná práce. Dnes jsem tu po x-té. A ta rychlost je fakt obdivuhodná!!

    OdpovědětVymazat
  11. Polštářky jsou nádherné!! Tyhle barvy:-)) A tu postel miluju!!!!!! Ale nemáme:-((((

    OdpovědětVymazat
  12. Tak som pridala komentár pod iný Tvoj príspevok, než som mala v pláne :) Ale že je všetko krásne, čo nám nafotíš, tak je to vlastne fuk!

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju moc, holky:-)
    Oli, moc rádi se přidáme:-)
    Paulina, thanks...
    Barborko, děkuju...

    OdpovědětVymazat