úterý 21. února 2012



Objevila jsem látky Joela Dewberryho a jen tak na zkoušku si tři koupila. A zamilovala se. Tak vznikla taška malinko menších rozměrů, na které ale látka krásně vynikla.

19 komentářů:

  1. Nenormálne krásna taška.. naozaj, tie látky takto skvele vyniknú. Sa nedivím že si sa do nich zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty látky v náhledech vůbec nevypadají tak dobře, jako ve skutečnosti, takže to bylo moc příjemné překvapení:-)

      Vymazat
  2. Hmmm, ta je vážně krásná ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. jůůůůůůůůůůůůůůů Jani, ta taška je nádherná, já vůbec nevím, jestli by mě ta látka oslovila, kdybych ji viděla. Ale když vidím vždycky u tebe ty krásy.........
    Pěkný den Maka

    OdpovědětVymazat
  4. Ešteže som ja zatiaľ látky JD neobjednala, to by náš rodinný rozpočet asi neuniesol, keby som sa aj ja do nich zamilovala. Stačí mi úplne, že som sa zamilovala do tejto Tvojej tašky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barborko, zatím se držím...a další nekupuju, protože mám spadeno na novou modu...

      Vymazat
  5. ty joooo... moc pěkné, jste šikovná!

    OdpovědětVymazat
  6. I love the bag! :)
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla (from Finland)

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc díky za komentáře:-)

    OdpovědětVymazat