čtvrtek 2. února 2012



Další ochutnávka kabelek. Tyto byly ušity v sobotu, měla jsem den volna a tak mezi odpočinkem a četbou jsem pracovala...

21 komentářů:

  1. ty jsou nádherné! musím se už naučit pořádně šít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Ta druhá a třetí by se mi hodila..Jste profík, během jednoho dne stihnout, a to ještě mezi odpočinkem, tři kabelky...

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, jsi fakt skvělá! Jsou nádherné!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Jano, to je neuveritelne jakou rychlosti sijes a jeste navic krasne.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou úžasné!! A Ty máš také ruce motorovky, viď?

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné, jsi dobrá;-). Tak vydrž!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná práce!!! Moc se ti povedly :-) J.

    OdpovědětVymazat
  8. Ach ach to je krása! Ta poslední je úplně přesně moje gusto...brala bych jí hned!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné sú...všetky!!! :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. kdepak jsou takovéto kabelkové skvosty k mání ?? :))

    OdpovědětVymazat
  11. Konkrétně tyto budou k mání v březnu v Olomouci na jedné zatím tajné akci v arcidecézním muzeu:-)

    OdpovědětVymazat
  12. A vám všem, holky, moc díky za komentáře:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta růžová je nádherná! Neprodáváš je někde na internetu?

    OdpovědětVymazat
  14. Tento strih sa Bellet vážne podaril, aj ja som z letného kurzu kabeliek šila iba túto. Celé moje okolie si ich obľúbilo.

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné:-)! A ta vpravo úplně nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, můžu se zeptat z kterého čísla Mariny je tento střih? Díky katka

    OdpovědětVymazat
  17. Jinak jsou luxusní, jako vždy, abych nezapomněla:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Kači, střih na tuto kabelku byl v letním kabelkovém on-line kurzu a já jsem ho zakoupila v burze střihů někdy v září, kde byl dostupný samostatně.
    Kristi, na internetu zatím neprodávám, mám toho tolik, že spíš upřednostňuji osobní komunikaci-třeba mailem:-)
    A vám ostatním všem moc díky za chválu, těší, a jak:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Wouw, kabelky jsou opravdu skvostné :-), a za jeden den jich stihnout tolik to je opravdu rychlost. Škoda že ten střih už nejde sehnat, hned bych si to zkusila. Krásný den Jadviga

    OdpovědětVymazat