pátek 24. února 2012




Krásný a hravý víkend Vám všem:-)

10 komentářů:

  1. I tvé rodině, Jani. Krásné fotečky!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tak krásne fotíš, Jani... kúzelná atmosféra z tých fotiek sála!
    Krásny víkend celej Tvojej milej rodinke!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky holky. Krásně fotí hlavně můj muž. Třeba včera mě tak dobře vyfotil, že si sama přijdu krásná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, Kuba roste! Závidím fotografa v rodině;-), mě už dlouho nikdo nefotil...natož abych si přišla krásná:-)))Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Také fajné děcko! :o))
    Pěkný víkend, Jani:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá jako nejhodnější andílek na světě ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dík za komentík u mně v blogu.
    A koukám, že prckové jsou skoro stejně staří, Domišek měl 2 před měsícem. A zájmy mají taky úplně stejné:-)
    Add domeček - obrázek střihu boční strany jsem si vytiskla na A4 a podle toho dělala střih, šířka 30 cm - tak je větší,než ten v návodu. Momentálně tam zaparkoval i traktor .
    Měj se hezky.
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za radu..docela jsem se domečkem nadchla. Tak uvidím, kdy se k němu dostanu:-)

      Vymazat
  8. Krásné fotky, moc pěkně si hraje.

    OdpovědětVymazat