sobota 25. února 2012



Nový ubrus do kuchyně. Malinko přivolávajíci jaro. Oboustranný, takže vlastně praktický. A ještě nadělá parádu:-) Tak krásné sobotní dopoledne a vůbec celý den...

15 komentářů:

  1. Moooc hezký, úplně nepěkně a přízemně závidím dovednost tak parádně šít:-)A jaro je ve vzduchu, juchů! Tak hezký víkend;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani,
    moc hezky přivoláváš jaro!!!!
    Hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký ubrus. I já chci jaro.

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný, chcichcichci takííí ♥

    OdpovědětVymazat
  5. u nás je skoro jaro, koukám že už se krade i na blogy, ty barvy jsou vychytané, faktžejo

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný :-) Už aby přišlo to jaro!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Praktický a ešte pekný super

    OdpovědětVymazat
  8. krásná inspirace, přemýšlím o růžovo-béžovém ubrusu, nějak jsem se tomu patchworkovému bránila, ale myslím, že neodolám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se bránila patchworkovému, ale tento je takový jednoduchý, rychle sfouknutý..

      Vymazat
  9. Ten je parádní! Moc hezká barevná kombinace! Za nim to jaro určitě dorazí ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani tak to sis vyhrála :-)) a já Ti tady obdivuji i stůl ,že potřebuji taky rozkládací ,tak mě ty stoly snad přitahují či co :-))

    OdpovědětVymazat