čtvrtek 9. února 2012




Taštičky z pondělního večera. Po návratu z tanečních jsem asi ještě nebyla dostatečně unavená ( i když moc nechápu, jak je to možné), ale hlavně  už jsem měla z víkendu nastřiženo. Tak jsem si řekla: "A proč ne."

15 komentářů:

  1. prodáváte svoje výrobky někde na internetu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. krása... zrovna jsem se koukala na Marinu a není to úplně levná záležitost... každopádně ty tvoje výrobky jsou hrozně inspirující :-)

    OdpovědětVymazat
  3. aj mňa by zaujímalo, či sa tie nádherné vecičky dajú aj kúpiť? :))) ja sama som nebola obdarená takou šikovnosťou, aby som si to vedela vyrobiť :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, moc krásné!!! Docela mě potěšilo, že jsi měla už nastřiženo :-) Ale i tak jsi moooc šikovná, že jsi za večer po trsání ještě měla sílu k šití :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jedna krásnější než druhá ... ano někdy je to tak...prostě se ještě nechce a nechce spát ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. nádhera, nemáte asi někde střih, že? Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc všm:-)
    Májo, zatím moc přes internet neprodávám, spíš pokud byste měla zájem, tak se ozvěte mailem a třeba se domluvíme...
    Dendulo, momentálně šiju hromadu věcí na jeden prezentační večer, ale později bude asi pár věcí dostupných....
    Jani, tento konkrétní střih je z prosincové Mariny.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem konečně zase jednou zasunula čelist na správné místo a můžu napsat - co jiného než nádhera! Chtěla bych se zeptat na šicí stroj, ke staré Veritasce se mi vracet neche pač jsem dostala obálku, na které je napsáno na šicí stroj, tak bych ráda obstarala ale nevím jaký?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Ladu scm 986. Je to česká značka, ale já jsem spokojená. Jedním z hlavních důvodů pro, bylo, že máme servis asi 10 minut cesty pešky od domu. Určitě se najde spousta lepších strojů, ale nechtěla jsem do toho vrazit majlant a co se týče výkonu, nemůžu si absolutně stěžovat...

      Vymazat
    2. Moc děkuji! Podívám se na tu českou holku!

      Vymazat
  9. oo děkuji moc, už jsem střih našla, mám radost, děkuji...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerajú perfektne,krásne vypracované.Marla

    OdpovědětVymazat
  11. veľmi ste šikovná, tašky sú perfektné

    OdpovědětVymazat