čtvrtek 13. srpna 2015

Vosy





Přemnožily se vosy.
Takže i když jsem moc nerozumněla funkci všech těch skleniček s vrškem a brčkem, které se na mě sypou ze všech eshopů a blogů - dnes jsem pochopila. Do takového pití mi vosy nevlezou.
A stačila jen zavařovačka, brčko a staré ostré nůžky.
Dnešní relax šití po všech větších dekách.
Peřinka pro našeho synovce/neteř zatím ještě v bříšku....
A moje včerejší radost/odměna za prodané deky.
Radka Třeštíková a To prší moře.
U uspávání Emy jsem se začetla a pak se celé odpoledne nemohla odtrhnout.
Zatím nadšená.
Moc.

8 komentářů:

  1. Vosy nesnasim ve 12 letech jsme s bratrancem nechtene pichli do jejich hnizda. Vysledek ja 5 stipancu z toho jeden u oka na ktery jsem pak 3 dny nevidela. A co se tyce knizky tu jsem si koupila k narozeninam. Jeste lepsi nez ta prvni. Jen mi trochu vadilo to preskakovani postav a casu. A co jsem cetla na fb tak Radka uz pise dalsi. Zdravim ze Slovenska i kdyz pochazim kousek od Olomouce:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pozor, pozor! Mně vosa vlezla do brčka, vypila jsem ji, ale naštěstí vyplivla dřív, než mě stihla štípnout do pusy. Je to zákeřné zejména pro děti.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou všude! Dobrý nápad se sklenicí :)), ale jak vidím podle komentáře Lucie, vosy si poradí i s tím.

    Hezké léto! :)

    PS: Bezva stůl!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný nápad so zavarovačkou...a je neuveriteľné ako textílie zmenia tú terasu , nádhera, svedčalo by im to takto !

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Jani brada mi spadla:)
    to je tak překrásná deka! Jestli jednou budeme mít třetí miminko(no zatím to nevypadá), tak rozhodně chci nějakou takovouhle od tebe! To je snad nejkrásnější, co jsi ušila!(pro mě:))wáu!a ten výběr látek a vůbec:)jsem unešená!

    p.s.: ta zavařovačka je super nápad, já piju z keep cup hrnku. nejdřív jsem nevěděla, k čemu mi ten dárek bude, ale na maringotce s broučky a pak vlastně i doma-když nechci, aby mi káva hned vychladla...no:)ale ta zavařovačka je stylovější!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm no a tu terásku a stůl a knížku taky v dobrém závidím:)my dnes zkusíme spát pod hvězdami na maringotce, když má být ta tropická noc s bouřkou:)

      Vymazat
  6. Jani, knížka super do poslední věty! Hanka T

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za tip na knihu zkusím půjčit a přečíst a ten nápad se sklenicí je taky super :-)

    OdpovědětVymazat