pátek 21. srpna 2015

A domů






Hlásím návrat domů.
Teda jen na chvíli, ale i tak.
Uf, ty přesuny bolí.
Už se sice nebrodím špinavým prádlem a látky jsem naskládala zpátky do skříně, ale ještě chvíli to potrvá, než si všechno najde své místo.
Byt po výbuchu, naštěstí spící děti a já, místo toho bych už šla spát, raději ujídám zelňačku, co je k zítřejšímu obědu.
***
Toaletky.
Nakonec jsem jich sfoukla víc než bylo potřeba, takže obláčková, béžová se zelenou a celá béžová (na poslední fotce první, třetí a šestá) jsou volné.
Kdyžtak pište.
Plus jedna dětská taška.
Nepsala jsem tady něco o tom, že zvolním?
Nevím o tom:-)
Tak dobrou noc.

5 komentářů:

  1. Jani, rezervuju si obláčkovou, prosím. Zítra napíšu mail. Děkuju:).

    OdpovědětVymazat
  2. Váš výhled je naprosto úžasný ... už jsem vám to musela napsat...
    Krásné dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Budu se opakovat.. ale ten výhled mě dostává! Nádhera♥
    Tašky, taštičky,deky.. vše překrásné...
    Hezký víkend,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. krásne látky.. také svieže :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,
    poznávám a těším se na tu dětskou tašku :-)

    OdpovědětVymazat