čtvrtek 6. srpna 2015

Švédská






Další kousek.
Ušitý už víc než týden, jen vyfotit ji...
Švédská deka z béžové mikiny a hromady "skandinávských" látek.
To jsem si prostě nemohla odpustit.
A jak se tak na ni dívám, zjišťuju, že nutně domů jednu skandinávskou potřebujeme.
Nejlíp hodně velkou.
Jinak tento kousek je opět 120x120 cm a k dostání tady.
Krásný víkend mějte....

11 komentářů:

  1. Jani, Ty teda jedeš! Ani teplo Tě nezastaví. J8 sotva lapu po dechu už si ani nepamatuju, kdy tady naposledy pršelo!
    Deka je krásná:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že v tom horku se docela dobře šije. Děti v bazénu a já se na ně dívám z verandy....:-)

      Vymazat
  2. Dobrý den Jani, chci Vám napsat že Vás blog mam nesmírně ráda, moc se mi líbí, vždy mě potěší a jste pro mě velkou ( ačkoliv asi nedostizitelnou ) inspirací, dokonce jsem si "kvůli" Vám koupila šicí stroj :) Zatím ale si mi nepodařilo ušít absolutně nic, pořad se mi trhu horní nit :( Ale nevzdavam to :) Mějte se hezky a dekuju za Vás blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost! Budu držet palce, ať to šití jde....

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No to bych netvrdila, ale jinak se mi taky docela líbí....jen už mi z těch dek jde malinko hlava kolem...

      Vymazat