neděle 16. srpna 2015

Dočkali jsme se







Dočkali jsme se.
Tatínek má dovolenou.
Takže se spí ve stanu, chodí spát pozdě a vůbec je to celé tak nějak lepší.
Dny utíkají jako splašené a já jsem s hrůzou zjistila, že ještě dva týdny a návrat zpátky do reality.
Ema do školky, Kuba předškolák.
A já sama se šicím strojem.
Takže i když bych měla šít mnohem víc, snažím se to teď trochu mírnit. Aspoň na těch posledních pár dní.
Víc vnímat, co se kolem děje.
Míň se rozčilovat.
Umět se zastavit.
Přiznávám, že mi to poslední dobou moc nejde.
Jsem ve stresu ze všeho, co mě čeká.
A tak dost bojuji se svou trpělivostí.
Když je nejhůř, jen sedím na verandě a zhluboka dýchám.
Ten pohled do okolí uklidňuje.
A stejně jako každý rok si v duchu říkám, co budu dělat zpátky doma?

8 komentářů:

  1. Jéé Jani, ta deka nebo co je to, ta šedivá, je to deka? Je boží! Už nechci čekat, až bude bydlení, není náhodou volná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, čučím na mobilu a právě asi vidím, ze to je závěs... ;-)

      Vymazat
    2. Kači, bude to deka, jen jsem si ji pověsila na zeď, aby ne nepokrčila....a abych se mohla na ni koukat. Je v plánu k nám do obyváku....ale nebyl by problém ušít stejnou...

      Vymazat
    3. Ano, ano !!! Kdyby Ti nevadilo, že bych měla stejnou, prosím! takovou jsem si vysnila a potřebuju ji nutně jako přehoz přes postel :-).

      Vymazat
  2. Jani, jsem si jistá, že nudit se nebudeš :) Také jsem si dneska uvědomila, jak čas najednou poskočil. Rozinka opět do školy, Adámek do nové školky (to zas bude náročné zvykání)... a dům bude tak nějak zase prázdný, tichý... Opatruj se :) Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani :) mame to letos trochu podobne, Klarka se chysta poprve do skolky a ja budu s mimi doma. Zatim nevim co nas ceka a jak to pujde, trochu se te zmeny bojim.. Drzim palce at to u tebe jde co nejvic hladce a v pohode.
    PS.ta deka je bozi! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také se řadím mezi více či méně vystresované. Čeká mě rok jen s miminem doma, ostatní ve školce. A taky velké rozmýšlení co dál. Tobě, Jani, držím palce!

    OdpovědětVymazat