sobota 22. srpna 2015

Jak jsem uběhla půlmaraton



Před rokem jsem si dala cíl.
Uběhnout půlmaraton.
Dnes se mi to konečně povedlo.
Plán byl sice zvládnout to už někdy v květnu, ale jak vím, plány jsou od toho, aby byly přeplánovány.
Společně s kamarádkami a bráchou jsme dnes ráno dojeli vlakem do Stražiska a běželi do Prostějova.
Takže takový soukromý běh.
Přiznávám, že přípravu jsem lehce podcenila.
Počasí v létě delším běhům moc nepřálo, i v lese bylo vedro doslova na padnutí, a tak jsem běhala míň a kratší trasy.
Každopádně dnes nastal den D a já už od rána měla sevřený žaludek.
Počasí nádherný, nálada nakonec dobrá.
Odhodlání obrovský.
První dva kilometry katastrofa. Trochu jsme podcenili terén. Byl to spíš horský výšlap a čas byl značně nepublikovatelný.
Ale pak už to šlo hezky.
Krásná krajina.
Krize na devatenáctém kilometru.
Ale zvládli jsme to.
Strašně fajn pocit - dotáhnout to do konce. A ještě mnohem víc fajn, že jsem neběžela sama.
Sdílená radost - větší radost.
Jen teď, když si ofoukávám bolavé nohy, a že bolí, uvědomuji si, že takhle vyřízená jsem z běhu ještě nebyla.
Ale stálo to za to!

16 komentářů:

  1. Hluboce smekám, jsi borec, Jani a gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou, gratuluju nejvíc! Jsi dobrá!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, supr! Gratulace převeliká!!!
    Já mám od začátku prázdnin cíl uběhnout deset, kam se hrabu na Tebe:).

    OdpovědětVymazat
  4. Blahozelaaaa! Ano, tie letne teploty dlhym behom nepriali, takze obdivujem! Viem aky je to pocit:)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju!!! Úplně tu radost chápu... Já začala běhat před rokem a letos jsem běžela 11,5 km... byl to super zážitek... Uvidím, jestli taky dám někdy půlmaraton :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, poklona až po kolena!! Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. wau, tleskám....asi mě donutíš konečně začít .o)) jsi borka. Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Klobouk dolu, jsi dobra! Uzij si ten pocit! Pekny tyden, Iveta

    OdpovědětVymazat
  9. Jani,
    jsi fakt dobrá !
    A další metou bude maraton celý ;-)

    OdpovědětVymazat