úterý 4. srpna 2015

Vjem



Poslední dva dny odpočívám.
Asi po tom šicím maratonu.
Kochám se pohledem okolo a přiznávám, že jsem unavená.
Děti jsou divoké, . Dohromady se sestřenicemi utvořily malý gang a jsou všude.
A tak si zvedám náladu hezkými věcmi.
Třeba mě nesmírně těší dárek, který jsme s Jirkou dostali od jeho sestřičky.
Nejnádhernější miska od VJEM.
Tajně jsem po ní toužila a tak, když Kristýnka viděla můj seznam na Dej mi dárek....prostě to funguje!
A já se tetelím blahem.
K tomu meloun, vodu s mátou...
No a trojúhelníky.
Taška už sice brzo odfrčí za majitelkou, ale i tak z ní mám radost.
A prostírka....ta k té misce docela sedí, ne?
***
Kristi, díky moc a posíláme chalupářskou pusu.

6 komentářů:

  1. Tak na takové terase, bych vydržela hodně dloho. Krásná prostírka.

    OdpovědětVymazat
  2. sedí to krásne.. a nádherný darček. .a taška je nádherná :) ja by so z nej mala tiež radosť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taška nádherná i ta prostírka...
    Olga

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak krásný, všechno! Hrozně se mi líbí ten vtipný pařezový stůl v kombinaci s úžasným, lenošivým křeslem :). A šití už skoro ani nemá cenu chválit, to je, jako vždy, parádní. Pořád obdivuju, jak dokážeš takhle tvořit i v bdělém stavu dětí!

    OdpovědětVymazat
  5. Prostírka dokonalá, tak jako to zákoutí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, o této kabelce jsi mi říkala o víkendu... a máš pravdu, kabelka vypadá skvělě! Barva koženky je opravdu chartreuse :)

    OdpovědětVymazat