pondělí 3. srpna 2015

Co ještě všechno přinesl minulý týden






Celý minulý týden jsme byli bez Kubíka.
Ten si užíval babičky a dědy v Jeseníku.
Já jsem využila volnějšího času a hodně šila.
A kromě toho jsme s mužem konečně oslavili naše společné třicátiny s kamarády.
(já v březnu, on v říjnu).
Bylo to TAK moc fajn, že jsem ani nezvládla vytáhnout foťák.
A vlastně si ani nejsem jistá, jestli by to bylo vůbec zaznamenatelné.
Přijelo tolik našich milých.
Strávili jsme společně skoro celý den a noc.
A i když jsem ještě teď unavená, jsem tak moc pozitivně nabitá...
Děkuju moc vám všem, co jste dorazili.
Dojali jste nás a jsme za vás všechny moc vděční.
***
Moje chalupářská dílna.
Toaletka pro kamarádku.
Zátiší s dekou a odpolední siesta.
Prostírky.
Jednoduchá kabelka přes rameno.
Ten největší nabíječ - výhled z terasy.
Ema a kočka.
Kapitola sama o sobě.
Tak hezké pondělí všem.
Myuž zase v plném počtu. A Radostně.

6 komentářů:

  1. Nádherne vintage je tá izba, s textíliami dobre volenými :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne veci šiješ.. a pekné foto :) teším sa na ďalšiu náštevu

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, jsi pilná jako včelička.:-) Tou oslavou jsi mi připomněla moje třicátiny, slavili jsme je společně tři spolužačky a náš kamarád a naše rodiny.:) Bylo to taky moc fajn, ale bohužel je to už moc dávno.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Pohořanech je božsky! Děkujeme za pozvání, moc jsme si to užili.

    OdpovědětVymazat
  5. Bože ta vaše chalupa a výhled! A stejně tak i tvé kabelky a deky, nemám slov! Nádhera prostě!

    OdpovědětVymazat