pátek 4. května 2018

Tolik







Je toho teď tolik, co mi dělá radost.
Snažím se soustředit na všechny ty maličkosti, které mě v posledních dnech potkaly.
Sobota jen s Emou - veskrze holčičí. Od lakování nehtů, přes princeznovskou pohádku, trhání kytek a vázání věnečků.
Sehnala jsem pileu. Nejvíc fotogenickou kytku. (Teď už jsem opravdu blogerka:-))).
Na ekojarmarku jsem potkala hrozně moc známých a obrovskou radost mi udělala Ilona, která mi až z Pardubic dovezla celou náruč tulipánů a bylinek. Ještě teď je mám v kuchyni:-)
Od Verči jsem dostala nový hrnek a druhý jsem včera objevila v charitě.
Stihla jsem kafe s kamarádkou.
Veggie fest na kterém se lehce podílím, se nezadržitelně blíží. A i když vím, že to bude náročné, tak se strašně moc těším. Možná ještě o kousek víc, protože za mnou dojede jeden z mých nejbližších přátel, kterého jsem už skoro půl roku neviděla.
Čelenky se evidentně chytly. Většina se prodala hned na ekojarmarku a na eshopu už jich je jen zlomek. A tak jsem dneska nastřihla další hromadu.
Koupila jsem si po letech novou podprsenku na běhání. Konečně. A zjistila, že s doprovodem Kuby - který jede na kole, to má něco do sebe. Minimálně mi dělá pojízdný bar:-)
A k tomu je dneska pátek.
Co vás těší?

1 komentář:

  1. Mila Jano, tak rada ctu, ze se vam drobne radosti nahromadily a ze je momentalne co konzervovat do tech horsich chvil, pokud nekdy tase prijdou. A ja mam radost za vas, jak hezky se vase celenky rozbehly po svete. I ja si na jednu brousim zuby a koukam, na eshopu uz skoro nic🙈. Toz, pockam si na dalsi varku a rada. Vase portrety z posledni doby jsou moc krasne (autoportret s celenkou i ty od fotografky), je na vas ta pohoda videt. Diky ta to, ze me inspirujete. Preju i nadale krasny dny....

    OdpovědětVymazat