čtvrtek 31. května 2018

Krátce


Dnes krátce, ale o to s větším nadšením.
Moje malá sestřička udělala poslední státnici a je z ní doktorka.
Rozjíždí se mi hodně zajímavá spolupráce a jsem z na ni dost natěšená. Brzo se pochlubím.
Koupila jsem si úžasný nový šaty a konečně jsem byla u kadeřnice.
(Oboje na fotce....ač to není vidět).
Ušila jsem čelenku ze zbytku úpletu Od soumraku do úsvitu. A nejraději bych si ji nechala. Asi to bude must have k mojí mikině.
A tahle fotka mě baví. Dokonce mi ani nevadí ty moje věčné kruhy pod očima.
Kterých se snažím všemi možnými způsoby zbavit. Ale zatím zjevně neúspěšně.
Taky jsem došila hromadu nových čelenek a zítra ji snad naskladním.
Teď už jen vypnout počítač a hurá Kubova školní akademie.
(Přesně jak jsem psala naposledy. Na tolik radostí si musím něco vytrpět:-))).

4 komentáře:

  1. Na kruzích pod očima náhodou není nic špatného, akorát víc polidšťují a ukazují, že člověk žije. Je to super! :) Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejkrásnější kruhy pod očima.Jste osobnost.... ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty čelenky se fakt povely, super vychytané :)

    OdpovědětVymazat