sobota 26. května 2018

10 x pozitivně




Deset důvodů k radosti.
Kalhoty za hubičku z Lidlu. Nejbarevnější, nejpříjemnější. Sice v nich vypadám jak v pyžamu, ale miluju je. A navíc jsou na nich monstery.
Tonik espresso. Ideální letní kafe. Tento týden padlo už víckrát a já se ho nemůžu nabažit.
Kubovo představení ve škole. Fakt jsem se smála a ta radost v jeho očích....
Moje nový zlatý sandále - aneb maminka mi chtěla udělat radost a udělala!!!!
Noc kostelů a návštěva kaple sv Františka Milosrdných sester - nádherně zrekonstruovaná mými kamarády, kteří za tento počin dostali cenu Rudolfa Eitelbergera. Dlouho jsem se tam chystala a včera to konečně vyšlo. Nadšená jsem!
Na chvíli uklizená dílna a z nouze vymyšlený počítačový stůl.
Našla jsem dlouho pohřešované naušnice, a takže jako bych měla nový kousek.
Jízda na kole do práce. Sice to není tak často jak bych chtěla, ale baví mě to moc.
Bezlaktózová zmrzlina - totiž úžasnej malinovej sorbet, který jsem měla v neděli s dětmi.
A moje páteční odpoledne s Kubou. Rozhovory o protiatomových krytech, hledání jak přesdně vypadají, kolik stojí, jak se staví....jo, hodně se toho dozvím.....
Tak hezkou sobotu a myslete pozitivně....
.....
Včera jsem vás trochu zasklila, nicméně nezapomněla jsem úplně.
Čelenku vyhrává autorka komentáře č. 32. - Jarka Šalamounová.
Ozvu se mailem.

8 komentářů:

  1. Tonic espresso je moje nová droga!!! Jsem ráda, že v tom nejsem sama. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi... a zrovna mám na jedno chuť... a že mám skvělej espresso bar hned kousek od dílny... takže je jasno:-)

      Vymazat
  2. Do kaple jsme na noc kostelů taky zašli a zírala jsem, jak moc hezky to tam vypadá! (Vlastně jsem do té doby vůbec nevěděla, že tam nějaká kaple je.)
    N.

    OdpovědětVymazat
  3. Juchů! Že bych tu snovou čelenku vyhrála já? :-) DĚKUJI!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Heli, nic složitýho - presso, tonik, led. Osvěžující!!!

    OdpovědětVymazat