pátek 18. května 2018

Dojatá










Přesně tak jsem se cítila, když jsem projížděla fotky od Terky.
Známe se už dlouho a s velkým obdivem se dívám na její práci.
Společně se svým partnerem Davidem (který mimochodem navrhuje a vytváří famózní skleněné vázy...) nádherně fotí a jejich produktové fotky předních českých designérů....smekám. (Pokochejte se na jejich instagramu...tady a tu.)
Proto jsem byla nadšená, když dorazila i s foťákem za mnou do ateliéru.
Už jsem to tu psala, ale málokterá fotka, na které jsem, se mi líbí.
Většinou se musím vyfotit sama a i tak k tomu mám milión výhrad.
Terka to vystihla a dokonce mám pocit, že i z těch fotek přímo čiší, to jak mi v poslední době je.
Něco mezi smutkem a radostí.
Únavou a vděčností.
Díky Teri....
***
Všem moc díky za ohlasy na čelenky.
Mám jich zrovna na stoje další obrovskou hromadu. Většinu už hotových.
Jen nahazování eshopu mi chvilku zabere.
Budou online nejspíš až zítra, tak se mnou mějte trpělivost.
A aby vám  ten den příjemněji utíkal, přidávám jednu, na které jedu od včerejška.

10 komentářů:

  1. Krásno zachycené v hledáčku foťáku.
    P.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani tyhle fotky jsou úplně přesný!a jsi na micj krasna-tak,jako ve skutečnosti 😘

    OdpovědětVymazat
  3. Jani! Páni! To je fakt nádhera! Ty i fotky. Moc ti to na nich sluší a ta první!

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí ta první a pak ta s vážkou. A děkuju za odkaz na zajímavé fotografy, budu je sledovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani to jsou krásné fotky, vypadáš tedy trochu smutně, ale moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky, Jani. A to, že si na nich připadáš "svoje", je ještě lepší...

    OdpovědětVymazat