středa 23. května 2018

Léto




Příspěvek ze soudku na co se těším.
Je toho docela dost a to je samozřejmě dobře.
Těším se na další piknik Jsme ze stejné planety, který bude 9. 6. opět ve Velké Bystřici a já tam budu se svým stánkem.
Stejně tak se nemůžu dočkat konce června - budu mít svůj krámek v Hradci nad Moravicí na festivalu Hradecký Slunovrat.
A pak opět jako loni - Colours of Ostrava. Mám obrovskou radost, že jsem prošla výběrem a tak mě po celý festival najdete v design zóně.
Těším se na nové/staré auto. Mého bouráka jsme dnes slavnostně prodali a jen co opravím to nové, vyrazím do ulic.
Těším se na nové sandále, které si doufám v nejbližší době koupím. (A zase, co je na blogu, to platí, že jo:_)).
Jsem zvědavá na léto s dětmi, ale hlavně se těším, že nebudeme muset dělat úkoly do školy. A že se pustíme do komiksu Rychlých šípu, který nám komplet půjčil kamarád a já jsem z toho úplně naměkko. Protože tohle je moje dětství a začíná to číst můj syn.
A v neposlední řadě se těším až došiju tu hromadu tašek a batohů co mám momentálně na stole a vrhnu se na nové látky - a z nich bude zase milión čelenek. Protože mě baví, vás evidentně taky a na festivalové léto...prostě must have.
Tak krásnou středu.
...
ps. Výherce čelenky oznámím v pátek, komentáře tedy můžete psát do čtvrteční půlnoci...
ps2. milión čelenek na eshopu. Hurá.

3 komentáře:

  1. napadlo mě spojení milion chvilek a milion čelenek ;-) jinak mam od včera placku od Oringle a hrdě ji nosím.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci prudit, ale je to Hradec nad Moravicí :o)

    OdpovědětVymazat