pondělí 21. května 2018

Osm


Dnes je to osm let, co píšu blog.
Je mi jasné, že doba pokročila a blogům už pomalu odzvonilo.
Ale musím říct, že mě to pořád baví.
Víc mi to dává, než bere.
Díky blogu jsem poznala hromadu přátel, zajímavých lidí. Mohla začít dělat svou práci.
Je to vlastně taková moje jedna velká radost.
A tak k těm blogovým narozeninám bych chtěla udělat radost i někomu dalšímu.
Proto posílám do světa jednu čelenku dle vlastního výběru.
Pokud byste ji rádi, stačí, když mi dole do komentáře napíšete svůj mail a třeba co vás v poslední době potěšilo.
Tak krásné pondělí mějte...

73 komentářů:

  1. Všechno nejlepší ke krásným narozeninám a hodně hodně radosti v příspěvcích a také při jejich psaní! Poslední dny mě moc a moc těší pohled na zeleň jakéhokoliv druhu a šálek kávy.

    Krásné pondělí!
    Olív

    OdpovědětVymazat
  2. Potěšilo mě hlavně jaro, trocha deště a ta krásná zelená venku.

    OdpovědětVymazat
  3. Potěšilo mně, že se nadále můžu těšit na Vaše příspěvky na blogu:)
    Ať se Vám moc daří!
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, mě potěšil temer třítýdenní nepřetržitý pobyt v Olomouci ❤️�� Blogu všechno nejlepší �� Lucie.dolezalova84@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,
    já blogji teprve 6 let ;-)
    Tvůj blog byl jeden z prvních , které jsem začala pravidelně sledovat :-)
    Od tebe jsem měla svojí první látkovou tašku, potom i muž, Šíma,...
    Díky tobě jsem objevila město Olomouc, je krásné a žijí tam moc milí lidé.
    Osobně trošku znám i tebe :-)
    Myslím, že každý den se najde něco, co mě potěší !
    Měj se moc krásně !
    A kontakt na mě, kdyby náhodou, máš ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne narozejiny,to to leti co...V tydnu me potesila cizi pani v autobuse.Ja kojila a ona se zacala bavit a nakonec mi dala cokoladu.Proto ocenuji vas napad s darkem.Vzdycky to nekoho potesi a v dnesni dobe se to vidi malo.Muj oblibeny oblibeny citat je,ze nejvic obdarovany je ten kdo daruje a uz se mi to mockrat potvrdilo.Preju dalsi uspesne osmiletky.Sity.domov@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji krásné blogove narozeniny! Už ani nevím kolik let jej pravidelně čtu, ale stále se sem ráda vracím.
    Mě těší naše tříměsíční dvojčátka ...a tak si říkám jestli neplánujete i dětské čelenky?
    Mějte se krásně

    Klára. cervinkova.k@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné narozeniny! A těší mě, že Vás bude možno sledovat dál. Milých blogů bez reklam je už pomálu. Lucie luciepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super, těším se na dalších 8 let s Vámi.. ;-) Můj mail je Gabriela.honkova@seznam.cz
    Díky moc. G.

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne blogonarozeniny! Me potesila včerejší návštěva kostela po delsi dobe a odpoledne stravene se syny na hristi bez hadek a dohadovani:)

    Krasne dny,

    barbora@bydzovska.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Jano, váš blog velmi ráda čtu, chodím na něj potěšit duši a oči. Co mě momentálně nejvíc těší je nádherné jaro venku a kvetoucí kytky všude kolem. Ať se vám daří jitka.dolezi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jani, gratulace k narozkám. Za těch osm let se tvýho blogu stal jediný, který sleduju pravidelně - neštvou mě tady reklamy a zjistím, co dělá kámoška. Plus ty krásný fotky...Čelenka by se šikla, a tak... Potěšilo mě, že Max dostal odklad a bude mít rok navíc. Že jsem dostala pod kontrolu tetanii. Že je léto - už od jara. A že se doufám brzo uvidíme ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc mě potěšilo vidět, jak velkou podporu mám od manžela a vlastně i od dětí, když se necítím v pohodě. A váš blog ráda čtu, je to takové fajn pohlazení vždycky - díky. lencza15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Jani, Váš blog sleduji již několik let a je pro mě (jste pro mě) v mnoha směrech velkou inspirací. Přeji Vám proto vše nej k osmiletému výročí! A co mi dnes udělalo radost? Syn spící do 8 hod. a v klidu vypitá horká káva. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, gratulujem. Páči sa mi tvoj blog. Za osem rokov ďaleko prešiel a verím, že ty s ním . Želám ti, nech je ďalšia cesta radostná. mirka.pullmannova@gmail.com
    Mňa veľmi potešilo včerajšie zbieranie zeleniny z našej záhrady. Mám za sebou prvý rok na dedine, v rodinnom dome, v zahrade. Prekvapujem sama seba ako veľmi ma baví sadiť, starať sa o záhradu a to ako silno pozitívne na mňa vplýva život v prírode.

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, já se těším každý den na Váš blog. IV. erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jani, pěkné číslo!
    Čtu pravidelně již pár let, ale netušila jsem, že už píšeš tak dlouho. Radost jsem si udělala včera, když jsem po dlouhé době vytáhla šicí stroj a ušila překvápko synovi, který byl na víkend u babi.
    Radost by mi udělala i vyhraná čelenka :-) Díky za soutěž a ať Ti to stále dobře píše.
    Míša
    misma.art@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jani gratuluji. Váš blog sleduji snad od samého začátku - tehdy jsem byla na mateřské s cácorkou. Když spala, tak jsem si prohlíželá Váš blog a také blog Markéty Baletkové. Děkuji za úžasný návod na látkovu čelenku, podle které jsem ušila svoji první čelenku pro tu mojí cácorku.
    No a co mě potěšilo? Potěšilo mě, že konečně přišlo jaro, teplo a sluníčko, že kvetou moje oblíbené květiny. Ale nejvíc mě potěšilo, že vzali syna do první třídy na školu, kam jsem chtěla - tedy, že obě děti budou chodit do stejné školy. Někomu se to může zdát jako samozřejmost, ale škola měla pro letošek omezení - pouze 4 třídy a hlásilo se o 40 dětí více.
    rptereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Potesilo ma, ze nase deti nakoniec predsa len vzali do lesnej skolky :) a tak banalnejsie, letne pocasie, jahody, zeleny hrasok a bose nohy!

    OdpovědětVymazat
  20. Hodně zdraví, radosti a síly :-) A co mě potěšilo? Dneska hrnek studeného mléka, včera odpoledne strávené v krásné zahradě našich přátel. A v sobotu, že byla sobota :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, Jani. Raduji se každý den z malých drobných věcí. Z krásného počasí, ze čtyřletého vnoučka, ze setkání s přáteli, prostě pořád je z čeho mít radost a to přeji i vám. J. ( Čelenky jsou moc krásné.)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ráda sleduji Váš inspirativní blog, díky, že ho sdílíte.
    A co mě potěšilo, čím jsem starší tím víc se raduji ze zdánlivých maličkostí - ranní zpět ptáků, louka rozkvetlá lučními květy, slunce probleskující skrz listy stromů....úsměv dítěte...

    Martina bolinovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Neumím si představit, že by blogy nebyly, zvlášť tak inspirativní jako je ten Váš. Díky za něj! Krásné narozeniny a spoustu sil a odhodlání do dalšího pokračování. Potřebujeme vás, vy všechny jste naše múzy:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den, potěšilo mě, že jsem narazila právě na Váš blog. Je tomu teprve pár týdnů a moc mě baví:) Přeji hodně potěšení a energie! Jana V. (janavanickova85@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  25. Osm let? To není ani možné. :) Doufám, že budete pokračovat i dál. ;)
    Nejvíce mě potěšily rozkvetlé stromy na zahradě. Vypadá to u nás jako v pohádce. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já teda nemám pocit, že by blogům odzvonilo, stále mě baví a kdyby nebyly, tak se asi ustýskám :D A potěšil mě víkend, který jsme trávili v Litomyšli.
    Lenka F.
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluju k narozeninám. Jestli blogům odzvonilo? Doufám, ze ne. Mně instagram, snapchat a další platformy nebaví.
    Těší mě letní počasí, pikniky v pražských parcích a taky že je na mých oblíbených blozích pořád co číst :)
    Jitka.cierna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Gratuluji k 8.letemu vyroci!Mne dnes potesilo dcerino vystoupeni ve skolce ke dni maminek.lenka.polakovicova7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. GrAtUlUjEm :-)
    Mňa práve potešilo, že deti jedia zmrzlinu, pozerajú rozprávku a nehašteria sa :-)
    maja.kolexova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Vše NEJ Jani❤️❤️❤️❤️Mám Tě ráda❤️❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Jano, děkuji za to jak nás všechny inspirujete. Mě potěšilo krásné počasí. jarka.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý den a hezké blogove narozeniny☺a co mě potěšilo??dokončila jsem KAL s VS a dneska ušla 16km v ČESKÉM RÁJI zdraví m Helena hel.hajkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Krásné blogové narozeniny :) Sleduji vás skoro od začátku, jste moc inspirativní osoba. Těší mě, že nehodláte s blogem končit! A moc se mi libí ty vaše fotky u magnólie, jsou perfektní. Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Gratuluji. Ráda navštěvuji váš blog. Jen tak dál.
    Těší mě vůně jara, smích dětí a třeba jen to, že si vypiji kávu s manželem.
    Přeji krásné dny.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Jani, gratuluju k osmičce. Čtu tě už dlouho a mám tvůj styl psaní a zprostředkovávání momentů z tvého života moc ráda. Mě dnes ohromně potěšily děti ve školce jako učitelku. Trénujeme na besídku a jsou to šikulky! :)
    v.merendova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásný den Jani, velká gratulace k výročí blogu. Jen tak dál.
    Každý den mě něčím potěší.
    brettova.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Jani, přeji tvému blog ať je stále psaný. Tvůj rukopis je nenahraditelný... Tvoje každodenní radosti mě moc inspirovaly, hlavně, když jsou ty dny, kdy vše přerůstá přes hlavu. Dívám se pak na ty maličkosti jako je hlasitý smích, pohledy do očí, květinka ve vázičce pro maminku, ptačí zpěvy, záhon bylinek atd.atd.jako na poklady. Děkuji ti za tvůj blog a hlavně za tebe, že tam někde jsi.
    Anička (kukuana@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  38. Jani,jen pokracujte,mam moc rada Vase fotky a styl psani.Jasne,strucne,srozumitelne.Dekujeme za mily darek.Potesila me prave tato nabidka �� a krasna svezi zelena barva vsude kolem.Krasne dny!Katka bubnovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Gratuluji k výročí blogu. Máte moc hezký blog, ráda ho čtu a hledám inspiraci. Ať je psaní pořád zábava!
    Potěšila mě dcerka, která dlouho vůbec nemluvila a až teď se to začíná lámat a už si semtam poslechneme slůvko, u kterého pochopíme význam.
    Katka (bastett@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  40. Jani!!
    Ano..taky mám blogovou osmičku... Jsem tady s Tebou moc ráda od začátku.
    Blogu všechno nejlepší a měj se krásně!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  41. Gratuluju! A radost my děláte třeba i vy, ráda se sem chodím dívat, jak jste šikovná. Držím vám palce. gebin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Jo čelenka by mne potěšila :D misha88@seznam.cz

    A dnes mne potešily natrhané bezy..

    OdpovědětVymazat
  43. Čelenky jsou parádní. A před chvilkou mě potěšila objednávka kabelky pro kamarádku u Vás. Už se na ni moc těším! Zdravím, Veronika smerkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Jani gratuluji k výročí vašeho blogu. Byť jsem o generaci starší, baví mne to nakukovat k vám a číst si o pocitech, o tom co je v plánu, kam jste se vydala, jaký byl koncert, co se povedlo a co ne atp. A písničky mne baví. Aspoň se dovím co frčí u mladých. A ty čelenky se vám fakt povedly. Zdraví Iwka Iwona.Meander@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Jani, přeji Tobě i blogu jen to nejlepší!♥ Mám z blogování podobné pocity jako Ty. Je mi úplně jedno, že jsem mimo proud. To dobré, co mi blog za ty roky přinesl, se snad ani nedá sepsat... Tak moc děkuji, že mě právě i tady ten Tvůj virtuální zápisník inspiroval, abych taky (před lety) začala... Ať se Ti vše daří, mám (Tě) to tu ráda...♥ P.

    OdpovědětVymazat
  46. Krásná výhra, moc se mi líbí, blogu dalších x let, ať se daří.
    Beata.Gabzdylova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Milá Jano, blahopřeji Tobě i blogu, ať Vás to pořád spolu baví! ;-)
    Zrovna dnes mě potěšila tato soutěž :-) Lucka
    lucy.lxv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Krásné výročí, mě vždy potěší nový článek na blogu...Soňa. sonul.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Jani, gratuluji k výročí. Vždy mě potěší květiny. A že jich nyní kvete! Alena
    alena-machova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Toto letí! ;-) Tak krasné výročí přeji! Mě dnes potěšila dopolední procházka s dcerou i kvetoucí pivoňky v zahradách. Lucie (lucajdytvoreni@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Jani, sleduji váš blog téměř od začátku. Jsem moc vděčná, že píšete jak o svých radostech, tak i starostech. Díky tomu vím, že jste z masa a kostí. Radost mi dělá když si můžu sednout na svoji malou terásku mezi květiny a dát si dobrou kávu:-) Srdečně zdravím! Gabika gabka99@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Velká gratulace k výročí blogu. Přeju do dalších časů mnoho tvůrčích nápadů a celkovou pohodu.
    A co mi udělalo radost? Také to byla osmička. Vnouček byl přijat na osmileté gymnázium. Marie
    kralova.mar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. krásný den Jani,
    nejvíc mě těší čas strávený se čtyřměsíčním vnoučkem, je to úplně jiný rozměr obrovské lásky, s ničím nesrovnatelný, něžný, vyčerpávající a zároveň nabíjející....prostě nádhera.Jsem moc ráda, že jsem docela mladá babička ( 48), takže mám ještě spoustu energie :-)
    mějte se krásně, Iveta

    Iveta.Ruzickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Moc a moc gratuluji k narozeninám, já se těším každou chvilkou se naším nedávno narozeným synkem Davídkem:) Čelenka by určitě potěšila, tak tfuj, tfuj a třeba to vyjde:) jana.buresova89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. venda.kry@gmail.com

    Potěšilo mě velké vnitřní prožívání bez věčnýho lamentování hlavy. Přeju si přeju to tak mít i nadále ❤️

    OdpovědětVymazat
  56. Nikdy jsem na zadny Vas (ani jiny clanek na blogu) nereagovala, a to Vas ctu dost dlouho. A bavite me. A tesite. Vyhlizim dalsi prispevek. Protoze je to moje stalice mileho pocteni. Az dneska..takove zvlastni rozpolozeni, opravdu narocny den, myslim, ze zpetne ho budu hodnotit jako jeden z nejnarocnejsich v mem zivote a jak uz nevim, kudy kam, zapnu internet a jen tak, ze se mrknu, jestli u Vas neco noveho.. A v tu chvili jsem si uvedomila, ze tenhle clanek je to jedine, co me dnes jen tak, lehce, jemne, nenasilne potesilo:-) Takze jo, blogujte, ja v pozadi, potichu a nejspis bez dalsich komentaru, budu cist dal:-) (A to ani nepotrebuju celenku, to uz je jen tak, navic..)
    imbat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Krásné výročí přeji :-) Ivana info@knoflikastuha.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Mila Jano, přeji ať se vám daří psát blog a hlavně šít, protože vaše tvorba se mi libi. Vaši kabelku nedám z ruky😉
    A co mě potesilo? Že se nám narodila zdrava a krásná dcera Emílie 17.5.😊 At se daří. Bára
    barunkabavlnka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Hezký den, sleduji Vás už dlouho a kabelka pro mamku, kterou jsem u Vás kupovala, je parádní :)
    Poslední dobou mě těší, že už je teplo a s teplem vždycky ožiju :)
    luciepankova13@seznam.cz
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  60. Zdravím, potěšil mě syn, když mi ke dni Matek přinesl dopis, ke kterému vyrobil i vlastní originální obálku, bylo to nečekaně milé, a co teprve ten obsah! Krásné dny, Šárka. s.kolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Čelenky a hrnky jsou super. Fandím :-) Monika /moniqque1@gmail.com/

    OdpovědětVymazat
  62. Dobrý večer Jani, mám moc ráda Váš blog. Když jsem viděla čelenky byla jsem překvapena jak hezká a praktická věc lze udělat z kousku látky. Máte moc šikovné ruce.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  63. Těší mě Tvůj blog, těší mě vůně jara po dnešním dešti, těší mě když se dívám na své dva spící anděly, těší mě být a těší mě představa krásné čelenky ve vlasech.
    Děkuji kodulkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. ;) těší mě, že už mají děti po nestovicich. A těší mě naše vznikající a už i plody dávající zahrádka. A vlaje vecery s vidinou grilování s kamarády.
    Krásně se mějte. marketa.botankova@s

    OdpovědětVymazat
  65. Momentálně dennodenně naše mimino :-) Terka terinaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Milá Jano,
    mě teď nejvíc těší promýšlení budoucí zahrady... těch možností a poctivé práce:-)
    Blogy mám moc ráda, dál jsem s technologiemi nijak nepostoupila. Fandím Vás stále.
    erikah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Zkusím štěstí... včera mě potěšil letní slejvák a celkově mi to letošní, trochu nenormální, jaro/léto dělá radost. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Potěší mě vždycky, když vidím na blogu, že se trochu usmíváte :-). helena.mraz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Velká gratulace k osmému výročí!:-) Čtu Vás moc ráda a přeji, ať se Vám i nadále krásně tvoří, píše a fotí :-)
    A dneska mě nejvíc potěšilo, že to s dceřiným pochroumaným kotníkem naštěstí nevypadá tak špatně, jak se nám zdálo včera večer těsně po ... uf
    Mějte hezké dny!
    P.S. A čelenky jsou super! Jestli nebudu mít štěstí, určitě si objednám ... nějakou takovou sháním už pěkně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  70. Gratuluji k takove vydrzi, 8 let je kus cesty! At se dari i nadale.
    Kazdy den me neco potesi, dnes treba domaci jahody od kolegyne pro nase deti:-). M.

    OdpovědětVymazat
  71. Těší mě pozorovat tu chemii mezi mojí maminkou a mým synem :) web.load@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. ahoj zo slovenska :-) rada vas citam, inspirovali ste ma retro hrncekmi a velmi sa mi pacia vase rukodielne krasy :-) srdecne, inora02@gmail.com

    OdpovědětVymazat