čtvrtek 8. října 2015

Úsměv od ucha k uchu



Dneska spoustu důvodů k radosti.
Kus od nás v novém Marianne bydlení.
Jedné mojí blízké se dnes narodila Nora.
A v neposlední řadě nová pouzdra na tužky na chystaný Litr.
Mějte krásný den.
Já už ho mám!

35 komentářů:

  1. Proč nové pouzdra? Proč ne nová pouzdra? Nemyslím to zle, jen si chci počíst bez toho, že by mě to bilo do očí.

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. Ale jinak velká gratulace!!! Zasloužíte si to.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju!!! :-) A pouzdra se povedla:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, gratuluji, to jsou opravdu krásné zprávy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pouzdra jsou nádherná, ať už jsou nové, nebo nová :-), tleskám vašemu vkusu, je to čirá nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Jen houšť!!! Gratulace.-)......

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, Jani! To se Ti nedivím, že máš radost:).
    Musím si Tě koupit:)!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani paráda, moc gratuluju:-) ...a pouzdra krásná!! Tereza

    OdpovědětVymazat
  9. Kongratulejšn:) To musi byt krasny pocit....

    OdpovědětVymazat
  10. wow, tak to už je vyšší level :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, letím do trafiky pro časák, mám už i Markéty a Olívky časopisové úspěchy. A propos...nenarodila se Markétce Nora? Moc zdravím...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, tvá práce je úžasná a právem máš místo v časopisu..jdu číst:o) a těším se na další tvé příspěvky a výrobky..Krásné všechny další dny Inka

    OdpovědětVymazat
  13. no takový penál bych si teda nechala líbit. stejně jako obal na čtečku z předchozích příspěvků. a svoje vlastní stránka v časopisu (a jakém!) to je tuplovaná paráda :)

    (a Nora u Baletků? že gratuluju a zdravím. a určitě ne sama, na Markét stále vzpomíná mnoho čtenářů :) )

    OdpovědětVymazat
  14. Jani,mám ráda Váš blog,každý den k Vám kuknu,ale dneska bych chtěla moc blahopřát paní Markétě k holčičce.Zdraví Dana

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, jsem ráda, že jsem dneska nakoukla. Kvůli časopisu (gratuluju) i kvůli Noře. Těším se na viděnou
    Markéta Z.

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, gratuluji k mediálnímu úspěchu .-) A pouzdra jsou moc hezká. Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji vám všem za hezké gratulace, je to moc milé... Jani, snad se nezlobíš, že to probíhá přes Tvůj blog :). Zdraví Markéta s Norou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki...♥ Už se těším, až vás obě poobjímám...

      Vymazat
    2. Markétko, to jsem netušila! Často se vracím, na Tvůj blog, jestli náhodou...
      Moc gratuluju k miminku! Ať jste šťastni ♥.

      Vymazat
    3. Gratuluji k holčičce. Moc ráda jsem četla Váš blog. Letos v létě jsem Vás zahlédla v Olomouci u Dominikánů. Já jsem též byla 2v1.😀 Od posledního srpnového dne se radujeme z Klárky.

      Vymazat
  18. Jani,
    super !
    Jsi úspěšná mediálně známá blogérka a ještě k tomu umíš šít krásné kabelky, pouzdra,...
    To už je důvod k dobré náladě , co říkáš ? ;-)
    Markétě moc gratuluji k další holčičce Noře, také jsme její blog ráda sledovala :-)
    Je super, že jste holky v kontaktu!

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, to je prima a moc gratuluji. Moc ráda k tobě chodím pro dobrou náladu. Gratuluji paní Markétce k miminku. Růža

    OdpovědětVymazat
  20. Blahopřeji Baletkovým k malé Noře! Paní Markétu znám od vidění a především z jejího blogu, na který jsem ráda chodila... Petra Otýpková.

    OdpovědětVymazat
  21. Jen jsem přečetla příspěvek a odpoledne vyrazila do trafiky pro časopis.:) Moc pěkný článek! Škoda, že vám nevěnovali více stran.:) Plánuji si stránku nalepit do svého šicího kamrlíku, jako motivaci, že se touhle prací dá uživit. Děkuji.:) Lenka

    OdpovědětVymazat