pondělí 19. října 2015

Připravená na zimu



Ty dlouhodobé projekty mi jdou.
Třeba tento...
Začala jsem háčkovat v únoru a v říjnu úspěšně dokončeno.
Nejlepší návod tu a tu.
Na zimu jsem nachystaná.
Šátek od Jany, Kláry, Katky a můj.
Zachumlaná - od počítače posílám pondělní pozdravy.
Ahoj!

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky moc, tentokrát jsem na sebe zcela nepokrytě pyšná. Protože v háčkování mám opřravdu dost rezervy...

      Vymazat
  2. nádherná!a šálu od Jany jsem zrovna dneska hrdě a natěšeně vylovila ze skříně:)

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy to holt trvá. :-) Sbírku máš pěknou. Je milé nosit kousky od konkrétních lidí, že jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně tak. Mám radost, že vím, čí ruce konkrétní kousek motaly:-)

      Vymazat
  4. Tie farby sú nádherne zladené. Z akej je to prosím vlny ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou je to merino od Vlnapu, zbytky vlny po babičce a ta charteuse je 100% merino vlna, kupovaná v jedné dnes už neexistující olomoucké galanterii...

      Vymazat