středa 21. října 2015

Limitovaná Myyna



Že je Myyna děsně šikovná, asi psát nemusím.
Když spatřily světlo světa její autorské látky, nezaváhala jsem.
Ačkoliv mám práce až nad hlavu a pomalu začínám uzavírat vánoční objednávky, na tento kousek jsem si prostě čas musela udělat.
Toaletka větších rozměrů z ptáčkové látky.
Limitovaný kousek, protože látky mám tak akorát na dvě kabelky.
A z toho jedna bude moje.
Látku jsem dopnila i limitovanou koženkou, která za mnou cestovala až ze Slovenska a je naprosto úžasná. Jak na omak, tak ty barvy...
Takže pokud se vám toaletka nebo látka líbí, pište.
Případně zkuste Myynu, třeba nám ještě nějaké kousky natiskne.

19 komentářů:

  1. Já z ní zrovna včera nastříhala na halenku, dnes večer ji chci ušít. Tahle látka je fakt podařená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá....Zrovna halenku bych brala. Já zas přemýšlím nad těmi legínami....Ježíšku!!!

      Vymazat
  2. Je to krasne :-) mozem sa opytat, odkial presne je ta kozenka? dakujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě nevím, koupila mi ji kamarádka u nich v obchodě....

      Vymazat
    2. ok, nevadi...je krasna :-)

      Vymazat
  3. Jéééé, to mám radost! Díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju. Šije se z ní jedna radost. A to počkej na tu tašku. Mám nastřiženo.-)))

      Vymazat
    2. Tak to se fakt těšim, až ji ukážeš! .)

      Vymazat
  4. Přímo famózní! Můžu poprosit velikost a cenu? Děkuji pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná a hodila by se mi k mým sýkorkovým legínám :-), které jsou mimochodem skvělé a myslím, že by Ti sekly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to taky myslím, že by mi slušely. Musím si je hodit do Dejmidarek, aby to Ježíšci pochopili....:-)

      Vymazat
  6. Super !
    A jak Vám ladí k sedačce :-)
    Jste prostě holky šikovné !

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera!!! Napsala jsem zprávu na FB.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Když koukám na fotky, tak mě napadlo, že by se krásně hodil polštářek na sedačku - ladí to ladí!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera! Achjo:). Tu látku nutně potřebuju.
    A ty legíny by se mi taky tuze líbily!! Ale ten Ježíšek všechno asi nezvládne...:)

    OdpovědětVymazat