úterý 27. října 2015

Devátý mrak




O své lásce k japonským látkám jsem se tu už několikrát vypisovala.
Nicméně momentálně je z piedestalu naprosto suverénně vytlačily látky amerického výrobce Cloud 9.
Biobavlna. Naprosto famózní.
Peříčka, mráčky, stromy...
Šije se jedna radost.
***
Toaletka z peříček a zlaté koženky.
Na přání s omyvatelným vnitřkem.
Tentokrát trochu větších rozměrů, aby se do ní co nejvíc vešlo.

11 komentářů:

  1. Teda ty jedeš! Jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    ani se ti nedivím !
    I já už úplně vidím ty toaletky a tašky z nich :-)
    Krásný úterníden!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, nádhera. Jako vždy. Prosím, kde kupuješ omyvatelné látky? Nemohu se k nim dostat, asi špatně hledám. Děkuji moc. Krista

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristi, tato je z mojelatky.cz Jen pevné nervy, blbě se s ní šije, neklouže...

      Vymazat
  4. Ta peříčková je krásná! Už dlouho ji obdivuju... a Cloud9 sleduju na fb, chodí mi od nich i newslettery a vždycky se u toho hrozně zaseknu :).
    Toaletka je boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tos mi teda pomohla, hned jsem si je na fb našla a sjížděla co se dalo:-))))

      Vymazat
  5. Prosim prosim ... kde sehnat tyhle krasne latky krom ciziny? Mam sanci?

    OdpovědětVymazat