pátek 9. října 2015

Kurz pozitivního myšlení


V poslední době sleduji u svých přátel na facebooku docela příjemnou vlnu statusů.
Co jim udělalo radost, co se jim povedlo....prostě pohled na jejich dny z té lepší stránky.
Je to hrozně fajn, protože mi přijde, že trend je spíš si stěžovat na všechno.
Život není jednoduchý, ale na skoro všem se dá najít něco dobrého.
Sama se tuto filozofii snažím žít.
I když ne vždycky to jde.
Ale čtenáři, kteří mě sledují delší dobu, asi ví....
Hodně bojuji sama se sebou, se svým sebevědomím, svými náladami....
A tak se snažím na každém dnu najít něco pozitivního.
Říkám tomu "aspoň jednu radost denně".
Loni na jaře jsem se zapojila do výzvy 100happydays.
A protože mě baví si zaznamenávat všechny ty drobnosti, moje malé radosti najdete na instagramu pod označením #asponjednuradostdenne
Samozřejmě se můžete přidat. Jsem zvědavá, co těší vás...
Hezký víkend všem!
***
Na víkendový LITR jsem nachystaná:-)

9 komentářů:

  1. Jani,
    taky se snažím myslet pozitivně a čím jsem starší tím více si uvědomuji, že je to pro spokojený život hodně důležité!
    Někdy je to opravdu fuška, vím!
    Dneska se třeba těším na dětské odpoledne s naší místní knihovnou a taky až Šíma po obědě usne, že si vlezu pod deku s knihou a nebo možná konečně vytáhnu šicí stroj a pro kamarádku k narozeninám ušiju polštář ze svetru.
    Koukám, že ty jsi na víkend připravena, tak a´t se vydaří i v Olomouci !

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi líto, že tam nebudu! A gratuluju k blogu v marianne:)ten kousíček karkulky mě rozveselil:)Jinak radost denně se mi líbí moc, já přestala láteřit kvůli jídlu na stole, s kterým si Toník hraje, začali jsme fotit výtvory:)už máme dinosaura z knedlíků, žampiónu a okousaného kuřete a bubáky z okurek a pečených hranolků:)k tvému projektu bych se připojila hned!ale instagram nemám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, chystání máš úžasné!!
    A mimochodem moc tě obdivuji, že se dokážeš vypsat i ze svých starostí a právě vždy najít aspoň drobek dobrého. Bohužel na Instagram nemám přístup, jen na koukání a já teda koukám fakt ráda :) Tak krásný víkend a hooodně radostí :) J.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně moc nejde taková ta terapie úsměvem - nasaď úsměv, budeš se cítit líp a život bude hned hezčí. Někdy možná, ale většinou mám chuť poslat to, hdo mi tak radí, no... třeba do lesa :) Ale snaží se zachovávat postoj vděčnosti, protože vždycky je spousta věcí, za které můžu být vděčná. A dělat si radost. Bojuju se svým perfekcionismem, který mě hází do stavů marnosti, sebelítosti a vzteku. Daří se střídavě.
    Tvůj blog je jedna z těch drobností, které mi zlepšují den. Jak se pereš s věcmi a s životem, jak to máš všechno hezké, jak máte krásný byt... Je fajn a mám ho ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak, tak :-)))))
    A gratulujem k ,,prieniku,, do časopisu !

    OdpovědětVymazat
  6. ...ani Jani nevíš, jak často k Tobě teď chodím...u Tebe je všechno jak má být...mě se nedaří téměř nic...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, náš pravdu. Měli bychom se snažit najít každý den nějakou radost. Mě dělají radost vnoučátka, když svítí sluníčko a v neposlední řadě i sbírání panenek. Růža

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, děkuji za upozornění na LITR, ráda jsem se zúčastnila, ráda jsem tě viděla a jsem nadšená z věcí, co jsem nakoupila :)
    Přeji, ať se daří a pěkné podzimní dny, zdravím
    Vendula K.

    OdpovědětVymazat