neděle 5. května 2019

Z víkendu








Další přeplánovaný víkend do sbírky.
Někdy se to ale povede a i přes zmatky si to sedne, jak má.
Sraz se spolužáky z výšky po deseti letech od státnic.
Pravda, dorazilo nás osm.
Ale bylo to fajn.
I když jsem později usnula o půl desáté na sedačce.
Po delší době jsem hodně vařila.
Ne že by mě to normálně nebavilo, ale nějak jsem v neustálém shonu.
Tento víkend nasi goreng rýže, gulášová polívka v chlebu na výslovné přání dětí a  červené kari, protože zahřeje na duši.
Na nákupu jsem si místo soli do myčky koupila novou rtěnku.
A v neděli po obědě jsem usnula u pohádky.
Vlastně jsem se ani nezlobila na déšť, protože po akční sobotě venku bylo jedině fajn nikam nespěchat a zůstat zalezlí pod dekou.
I když už se maličko těším do práce:-)
...
Moetivi kousky v eshopu.

1 komentář:

  1. Podľa mňa harmonizovanie, ukladanie podľa tohoto kľúča v okolí a v sebe, v šatníku a trebárs v Tvojom šití, je istým spôsobom získavanie kontroly nad tým deštruktívnym, čo sa nám v živote a v psychike deje... harmonizovaním a tvorením pekného a konštruktívneho ...
    Ja sa takto nejak harmonizujem u Teba, ale neviem, či to ľudia cítia u mňa na blogu.
    Alena

    OdpovědětVymazat