pondělí 5. prosince 2016

Ponedělí




V sobotu jsme byli na koncertě Priessnitz.
Hrozně moc jsme se těšili, obzvlášť proto, že to je asi naposledy, co je slyšíme naživo.
Kapela jede poslední turné a ukončuje činnost.
Takže to bylo takové trochu hořkosladké.
Zvlášť asi pro mého muže, který jako pravý jeseničák s těmi písničkami vyrůstal a vlastně s celou kapelou.
Jejich poslední desku posloucháme už zhruba dva měsíce dokola a pořád mě baví.
Cestou autem reozebíráme jednotlivé písně, každý máme občas dost jiný názor, ale o to je to možná zajímavější.
Chtěla jsem vám sem dát odkaz na tématicky se hodící Ponedělí, které mám moc ráda...nicméně ji nemůžu najít, takže si užijte tuto a krásný start do nového týdne přeju!
( Mimochodem, tuto písničku hrála kapela na sobotním koncertě a běhal mráz po zádech - možná proto, že i když je z nového alba, zpíval ji jednohlasně celý vyprodaný klub. Síla).
***
Na šedé vlně.
Venku šedo, kabelky do šeda a já bych se do šedé najraději celá zabalila.
Ale když už šedo venku, vevnitř na lehce veselou notu.
To mě na taškách baví - po rozepnutí zipu na vás vykoukne překvápko.

4 komentáře:

  1. Jani, není třeba smutnit - Priessnitz pravděpodobně budou koncertovat i v dalších letech, pouze Beztíže by mělo být poslední deskou :) Tak snad je to při ponedělí zpráva dobrá, krásný den! Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, že to tak dopadne, protože aspoň ještě jednou naživo bych moc chtěla:-)))

      Vymazat
  2. Chystáme se na ně ve středu v Praze, viděla jsem je tolikrát a nikdy neomrzí... Nejvíc vzpomínám na pražský vánoční koncert před několika lety ve vyprodaném Bio Oko, já těhotná s prvním pupíkem, venku sníh a do Štedrého dne 4 dny..

    OdpovědětVymazat